Przeżyj przygode
Ranga D
Biggu-hendo
Technika polegająca na powiększeniu rozmiaru ręki.
Chakra:300
Ranga C
Ude-hensen
Technika polegająca na tym, iż użytkownik potrafi przekształcić rękę w broń, która wyglądem przypomina gałęzie jednak to nie są gałęzie tylko liczne ostrza przypominające sierpy. Przy użyciu tej techniki można dotkliwie poranić przeciwnika.
Chakra:600
Hando-hensen (wymagana całkowita przemiana)
Technika defensywna polegająca na stworzeniu z dłoni i przedramienia tarcz, dzięki którym można zablokować atak przeciwnika lub złagodzić sile uderzenia.
Chakra:700(200 za utrzymanie)
Ono-hensen
Za pomocą techniki zmieniamy naszą rękę w coś przypominającego siekierę.
Chakra:500
Ranga B
Chakra Hou
Technika polega na zmianie przedramienia w działo strzelające potężnym ładunkiem czakry jest w stanie zabić słabszych przeciwników ( mniejsza ranga od naszej, przeciwnicy z równą rangą lub wyższą przeżyją atak).
Chakra:800
Ranga A
Raivu Ushiro (osoba ratowana musi posiadać Przeklętą Pieczęć)
Technika powalająca uratować żucie osobie prawie martwej (konającej). Kosztem wykonania tej techniki jest jednak cofnięcie się o połowę życia tzn. Cofamy się do wieku pomiędzy narodzinami a naszym obecnym. Technika jest stosowana jedynie w tedy gdy ktoś zdoła podporządkować sobie użytkownika wiecznej pieczęci(opanować jego żądze).
Chakra:1000
Kontanshou
Technika polegająca na wytworzeniu z ręki igły, którą wbijamy w przeciwnika w celu wyssania z niego energii życiowej technika pozwala uniknąć śmierci. Po zastosowaniu techniki nasze wszystkie obrażenia się regenerują.
Chakra:1200
Ranga S
Maruchi Chakra Hou (wymagana pełna przemiana)
Rozwinięcie techniki Chakra Hou i polega na wytworzeniu mnóstwa dział wystających z ciała bezpośrednie trafienie tą techniką kończy się zgonem osoby trafionej jeśli przeciwnik nie uniknie ataku ginie plusem jest szeroka strefa rażenia.
Chakra:2000
______________________________________
lvl . 1
- 50% chakry więcej
- ataki tai-jutsu i nin-jutsu są efektywniejsze
- wzrasta wykrywanie chakry
-Wymagania Być Geninem
______________________________________
lvl. 2
- 90% chakry więcej
- ataki tai-jutsu i nin-jutsu są silniejsze
- można używać technik klanowych
-Wymagania Być Jouninem
_______________________________________
lvl. 3 ( pełna przemiana)
- 140 % chakry więcej
- ataki tai-jutsu i nin-jutsu są potężne
- można używać najpotężniejszych technik klanowych
- stajemy się częściowo nie wrażliwi na ból
-Wymagania Być L. Sanninem
Jako że jest to wieczna pieczęć nie zużywa ona organizmu i można jej używać nieograniczoną liczbę postów. Nie wpływa ujemnie na pobór chakry.
Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro
Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi
Pakt:Żaby
NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S
Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)
Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)
FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu
SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)
Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
Statystyki :
Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40
Offline