Przeżyj przygode
Techniki Rangi D
Bakuretsu Koinu
Nasz pupil tworzy swoją replikę która w każdej chwili może eksplodować wystrzeliwując kunaie ,które mogą poważnie poranić przeciwnika.
Chakra:200(za schowanie 10 kunai)
Dainamikku Maakingu
Nasz zwierzak skacze do góry, zaczyna się kręcić z duża prędkością i naznacza cel moczem. Kiedy cel będzie chciał się ukryć nasz pupil go z łatwością znajdzie
Chakra:100
Jinteki Ninpu
Wykonujący technikę podaje swojemu pupilkowi pigułkę żywnościową. Pupil staje się szybszy, silniejszy oraz bardziej agresywny ,a jego sierść zmienia kolor na czerwony.
Chakra:300
GijyuuYaku no Jutsu Ninpou
Shinobi po wykonaniu tej techniki jest szybszy i zwinniejszy ,a jego zmysł węchu wyostrza się. Przybiera on drapieżniejszy wygląd (dłuższe pazury, kły)
Chakra:400
Shinryakuteki Youshiki
Styl walki klanu Inuzuka polegający na pojedynczych, szybkich atakach.
Chakra:200
Techniki Rangi C
Tsuuga
Wykonujący technikę zaczyna szybko kręcić się wokół własnej osi. Szybka rotacja może mocno zranić przeciwnika.
Chakra:600
Juujin Bushin
Pupil zamienia się w dokładną kopie właściciela. Posiada te same umiejętności co on ,jednak przy mocniejszych atakach wraca do swojej pierwotnej postaci.
Chakra:400
Techniki Rangi B
Gatsuuga
(wymagania wykonać Juujin Bushin)
Wymaga wcześniejszego użycia Juujin Bushin. Jest to silniejsza wersja Tsuugi tylko ,że tym razem jest wykonywana zarówno przez właściciela jak i jego pupila. W ten sposób można zaatakować przeciwnika z dwóch stron nie dając mu szans do obrony.
Chakra:
Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou
Technika wstępna do Garougi. Właściciel i jego pupil zamieniają się w olbrzymiego dwugłowego wilka.
Chakra:1000
Techniki Rangi A
Garouga
Użytkownik po wykonaniu tego jutsu nie może się przez jakiś czas poruszać ponieważdo tego jutsu potrzeba zużyć duże ilości chakry. Przed tą techniką pupil musi znaznaczyć przeciwnika moczem ponieważ Garouga kręci się tak szybko że wykonujący nic nie widzi, dlatego śledzi go za pomocą węchu. Potem używa techniki Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge. Gdy jest już dwugłową bestią zaczyna się kręcić tworząc ogromny wir. Wszystko co stanie mu na drodze zostanie rozerwane.
Chakra:1500(500 za utrzymanie)
Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro
Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi
Pakt:Żaby
NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S
Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)
Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)
FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu
SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)
Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
Statystyki :
Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40
Offline