Przeżyj przygode
Taijutsu Rangi D
Bougyo
Jest to pierwsza podstawowa umiejętność Taijutsu, pozwala poprzez skupienie i przyjęcie odpowiedniej stancji na unikanie i parowanie ataków przeciwnika.
Gouken
Jest to druga podstawowa umiejętność Taijutsu, polega ona na zadawaniu prostych i nieskomplikowanych sekwencji uderzeniowych, wymierzonych w przeciwnika.
Dainamikku Entorii
Czyli po prostu "dynamiczne wejście" shinobi wybija się energicznie do przodu, wystawiając przed siebie jedna z nóg, atak jest dość szybki i zazwyczaj pozwala na powalenie wroga na ziemię lub zdezorientowanie go.
Konoha Raiken
Wykonujący wyskakuje wysoko do góry, spadając nadaje swojemu ciału rotacji. Rotacja i prędkość opadania nadaje atakowi sporej siły, oraz sprawia że jest on bardzo trudny do zablokowania z powodu owej rotacji, jednak dość łatwo atak sparować.
Konoha Reppuu
Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika. TaiJutsu stosowane przez Rock Lee, w przypadkach kiedy to wróg chce przeprowadzić bliższy atak. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".
Konoha Senpuu
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Sennen Goroshi
Bardzo prosta i raczej nie zagrażająca życiu przeciwnika technika Taijutsu. Wykonawca tej techniki składa dłonie tworząc znak tygrysa, by po chwili energicznie uderzyć czubkami palców pomiędzy pośladki przeciwnika. Efektem jest ból w wiadomym miejscu i dość imponujący lot przeciwnika.
Taijutsu Rangi C
Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi
(Wymagane: Znać Kage Bunshin no Jutsu)
By technika mogła zadziałać niezbędna jest wyuczona technika Kage Bunshin. Użytkownik tworzy pięć klonów, które spadają z dużej wysokości na przeciwnika, a gdy docierają do celu zadają cios piętą w głowę. Przeciwnik prócz bólu fizycznego może, ale nie musi, utracić chwilowo orientację.
Bunshin: Taiatari
(Wymagane: Znać Kage Bunshin no Jutsu)
Technika, w której również wymagana jest znajomość Kage Bunshin. Klony mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co go dezorientuje na krótką chwilę, a gdy pozostaje odrzucony w tył Bunshin’y uderzają jednocześnie wroga pięścią w brodę. Przeważnie po takim uderzeniu oponent leci w górę.
Hando Ouda
Jutsu polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w klatkę piersiową, a uderzenie odsyła na kilka metrów oponenta. Shinobi z niską wytrzymałością mogą stracić oddech, a także mogą mieć połamane żebra.
Hou Shou
Atak podobny do Hando Ouda, ale wykonywany jedną dłonią, dlatego też atak kończy się jedynie odepchnięciem przeciwnika na dużą odległość.
Hyabusha Otoshi
Technika polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu, a mianowicie: shinobi łapie oponenta rękoma za kostki, a nogami unieruchamia mu głowę. W tej pozycji, wróg spada z zawrotną prędkością głową w dół. Uderzenie w ziemię jest bardzo bolesne. Uderzenie może spowodować wstrząs psychiczny.
Kage Buyou
Shinobi posyła kopniakiem swojego przeciwnika w górę, by po chwili pojawić się tuż pod nim. Atakowany nie ma jak się poruszyć i w tej pozycji bardzo łatwo go zaatakować.
Konoha Daisenkou
Jutsu, którego celem jest zabicie przeciwnika bądź też spowodowanie utraty przytomności przez niego. Atakujący wykonuje wykop w półobrotu celując w szyję z boku wroga. Atakowi towarzyszy oślepiający błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika na chwilę.
Konoha Daisenpuu
Ulepszona wersja Konoha Senpuu. Shinobi wykonuje tak samo jeden obrót, ale z tą róznicą, że kopnięć jest trzy. Pierwsze trafia w lewy bok przeciwnika, drugie w prawy, a trzecie w głowę bądź brzuch.
Konoha Shoufuu
Shinobi atakuje przeciwnika kopniakiem skierowanym w górę, dokładniej na ręce wroga. Jeśli ten trzyma w rękach broń, automatycznie zostaje jej pozbawiony przez siłę wykopu.
Shishi Rendan
(Wymagane: znajomość Kage Buyou)
Jutsu wykonywane w powietrzu. Atakujący znajduje się za swym przeciwnikiem wykonując serię uderzeń w takiej oto kolejności: pierwszym atakiem jest kopnięcie z półobrotu, drugim silne uderzenie pięścią, trzeci to atak „napędzający”, by spowodował on szybsze spadanie wroga ku ziemi, a całość kończymy uderzeniem w brzuch.
Shou Geki Shou
Atak stosujemy w momencie, gdy nasz przeciwnik znajduje się tuż nad nami. Wtedy uderzamy dłonią pionowo w górę co ma na celu odrzucenie wroga.
Taren Ken
Shinobi wykonuję niesamowicie szybką serię ataków rękoma, przez co przeciwnik widzi wiele ciosów, które zmierzają w jego stronę, ale niestety nie jest w stanie stwierdzić, który z nich jest prawdziwy.
Ushiro Hi-Ru
Shinobi staje na rękach i wykonuje kopnięcie pięta w stronę przeciwnika. Po wykonaniu ataku może go powtórzyć drugą nogą bądź też powrócić do pozycji stojącej.
U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan
(Wymagane: Znać Kage Bunshin no Jutsu)
Do wykonania tej techniki potrzebna jest znajomość Kage Bunshin. Atakujący tworzy cztery klony cienia, które to wybijają atakowanego w górę. W momencie, kiedy przeciwnik znajduje się w górze, prawdziwy shinobi pojawia się nad nim i kończy atak potężnym uderzeniem nogi.
Onsoku
Wymagania: Bycie Shinobi z Oto
Technika używana przez Shinobi z Oto. Poruszamy się z Prędkością dźwięku. Technikę można zaobserwować podczas ataku Dosu na Kabuto gdzie nikt z zebranych nie zauważył jego przemieszczania. Dodatkowym efektem techniki jest fakt iż można się poruszać a inni nadal widzą nas w miejscu gdzie staliśmy.
Taijutsu Rangi B
Atsu Shou
Jutsu przydatne jedynie w momencie, kiedy nasz przeciwnik leży na ziemi. Atak polega na potężnym wbiciu go w ziemię. Męcząca technika, aczkolwiek z efektem przerażającym. Jedynie bardzo szybki Shinobi może go uniknąć.
Dainamikku Akushon
Dość prosta technika Taijutsu, użytkownik wyskakuje w powietrze po czym wykorzystując grawitację ziemska rozpędzi się i zaatakuje przeciwnika serią szybkich ciosów i kopniaków
Gan Geki
Silne taijutsu, którego atak pięścią jest porównywalny do siły uderzenia „kamienną ręką”.
Konoha Gourki Senpuu
Technika podczas, której to shinobi obraca się wokół własnej osi z niesamowitą prędkością tym samym wykonując jednocześnie uderzenia w przeciwnika.
Omote Renge
(wymagane: Kaimon)
Podobnie jak w przypadku Kage Buyou i w tej technice wykopujemy naszego przeciwnika do góry. Kiedy znajdziemy się za przeciwnikiem owijamy go bandażem, łapiemy i odwracamy głową do dołu. W tym tez momencie zaczynamy się kręcić wraz z nim wokół własnej osi i z coraz to większą prędkością spadamy w dół. Tuż przy samej ziemi odskakujemy od przeciwnika, który z niesamowitą prędkością uderza w ziemię. Taijutsu często kończy się śmiercią.
Ryoku Rendan
Jutsu, które polega na wykopaniu przeciwnika w górę, by w chwilę później znaleźć się nad nim i zaatakować go kopniakiem od góry, powodując tym samym spadek z ogromną prędkością. Przeciwnik zostaje poważnie poobijany.
Taijutsu Rangi A
Gourai Rensa
(wymagane: Tomon)
Wykonawca tej techniki po otwarciu piątej bramy chakry, wyrzuci lub wykopie przeciwnika w powietrze, zaraz potem sam wyskoczy w powietrze i wyprowdzi serię ciosów kierując swojego oponenta ku ziemi, atak wykańczany jest bardzo silnym uderzeniem pięścią w brzuch.
Rariatto
(wymagane: Hachibi)
Gdy Jinchuuriki jest już w 3-ogoniastej formie, kształtuje chakrę wokół swojego ramienia w coś, co przypomina dwa rogi byka. Następnie biegnie na przeciwnika i łapie go, ale się nie zatrzymuje. Uderzenie jest tak mocne, że niszczy całą klatkę piersiową przeciwnika. Rana po tej technice jest bardzo poważna, w kilka sekund można się wykrwawić. Atak jest bezpośredni,niesamowicie silny i szybki.
Raigyaku Suihei
(wymagane: Dendou no Yoroi)
Prosta ale zarazem silna i skuteczna technika, która potrafi powalić niejednego przeciwnika. Po stworzeniu elektrycznej zbroi i aktywowaniu chakry w swoim organizmie, ninja wykonuje potężny zamach jedną z rąk uderzając przeciwnika nadgarstkiem. Uderzenie jest na tyle silne aby spowodowac pęknięcia kości, uszkodzenia ciała i odrzucić przeciwnika na kilkanaście metrów
Ura Renge
(wymagane: Seimon)
Aby użyć tej techniki trzeba umieć otworzyć trzy Bramy. Ataki stają się silniejsze i niebezpieczniejsze. Użytkownik zyskuje na szybkich i silnych uderzeniach, ale technika ta powoduje bardzo silne przeciążenie mięśni. Przeciwnik nie ma zbyt wielkich szans. Jutsu zwane jest również techniką „samobójców”
Taijutsu Rangi S
Asa Kujaku
(wymagane: Keimon)
Jest to najpotężniejsza technika TaiJutsu. By ją wykonać trzeba otworzyć szóstą Bramę. W momencie używania techniki, przeciwnik zostaje zasypany serią uderzeń pięściami. Są one tak szybkie i silne, że ręce zaczynają się wręcz palić. Efekt sprawia widok rozwiniętego ogona pawia. Nic nie wiadomo, by ktokolwiek przeżył wykonanie tejże techniki.
Raiga Bomb
(wymagane: Dendou no Yoroi)
Technika polega na podniesieniu przeciwnika w górę po czym ciśnięciu nim w ziemię pod sobą. Efekt jest imponujący. Przeciwnik wbija się w ziemię z potężną siłą po uderzeniu tworzy się wielki krater, co kończy się połamanymi kośćmi, bezużytecznym ciałem albo śmiercią.
Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro
Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi
Pakt:Żaby
NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S
Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)
Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)
FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu
SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)
Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
Statystyki :
Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40
Offline