Przeżyj przygode
Techniki rangi E
Hien
Technika polega na przelaniu chakry, dzięki czemu powstaje powłoka chakry która wiruje więc zaostrza broń oraz trochę ją przedłuża, lecz tego nie widać oraz przy rzucie jest zdolne przebić drzewo czy skałę.
Chakra: 100
Techniki rangi D
Enshou no Kaze
Jest to proste jutsu polegające na złożeniu jednej pieczęci i skupieniu chakry, po czym natychmiastowo ją wypuszczamy co daje świetny efekt fali uderzeniowej dookoła ciała. Jutsu ma zastosowanie defensywne, ale może również posłużyć od odepchnięcia wielu przeciwników.
Chakra: 150
Techniki rangi C
Kaze Kiri
(wymagane: 2 katany)
To jutsu jest defensywne gdy skupimy chakrę w katanach, wykonujemy zamach w odpowiednim momencie wtedy ofensywne jutsu lecące w naszą stronę zostaje rozdarte dzięki czemu technika przeciwnika omija nas po obu stronach boków.
Chakra: 200
Fuuton: Daitoppa
W tym jutsu skupiamy chakrę w płucach po czym wypuszczamy jej ogromne ilości. Technika dobra do obrony jak i ataku z odległością, technika przekształca się w coraz bardziej silniejszy wiatr dzięki czemu z czasem niszczy wszystko na swojej drodze.
Chakra: 200
Fuusajin
(wymagane: wachlarz)
Jutsu elementu wiatru, by jego użyć należny posiadać wachlarz przy zamachu wytwarzamy silny podmuch wiatru który może zdekoncentrować przeciwnika, ale również wzburza on kurz który może służyć jako zasłona do przygotowania pułapki.
Chakra: 250
Fuuton: Suiran Reppu
Technika która polega na sterowaniu zdalnie kastetami, można je wznosić, nadawać rotacji i poruszać. Technika jest zdolna przebić nawet klatkę Kitane.
Chakra: 200(za utrzymanie 50)
Kamaitachi
(wymagane: wachlarz)
Po wykonaniu silnego zamachu wachlarzem shinobi wytwarza bardzo silny wiatr, można powiedzieć że mini huragan.
Chakra: 200
Fuuton: Ninpou Kami Orochi
Technika ofensywna. Składamy ręce i wypuszczamy powietrze które przypomina z wyglądu świder. Technika jest bardzo silna lecz nie jest zabójcza, może jednak daleko posłać przeciwnika.
Chakra: 250
Techniki rangi B
Fuuton: Kaiten Shuriken
Technika skupia się na kontroli lotu shurinkenów oraz dodatkowo zaostrza je, a to wszystko dzięki skupieniu wokół nich chakry fuuton.
Chakra: 50 za shurikena(10 za utrzymanie 1 shurikena)
Boefuu Senpuu no Jutsu
(wymagane: wachlarz)
Kolejna technika wymagająca wachlarza a zarazem dewastująca wielki obszar, a mianowicie około 100 metrów kwadratowych. Ninja wykonuje jeden silny zamach wachlarzem dzięki czemu powstaje tornado, efekt jest zaskakujący a teren po technice kompletnie zniszczony.
Chakra: 400
Dai Kamaitachi no Jutsu
(wymagane: wachlarz)
Justu polega na skupieniu chakry w wachlarzu, co tworzy potężny wiatr zdolny przeciąć nawet metal a o drzewach już nawet nie wspominając, jako, że przez nie przechodzi jak przez masło technika przypomina lecące ostrza sporej wielkości. Dodatkowo technika jest zdolna odbić fale dźwiękowe, przez co jest dobra do obrony oraz ataku.
Chakra: 500
Futton: Reppushou
Technika która skupia się na jednym punkcie, po wykonaniu pieczęci i wysłaniu silnego podmuchu. Jako, że chakra i wiatr są skupione technika jest zdolna pokaleczyć oraz solidnie odrzucić przeciwnika.
Chakra: 400
Juuha Shou
Technika nie wymaga pieczęci. Po wykonaniu silnego zamachu kończyną, wypuszczamy skupiona chakrę gdzie wygląda jak ostrze, jest to bardzo silna technika zdolna przeciąć nawet metal.
Chakra: 300
Kaze Gaeshi
(wymagane: katana)
Kolejna technika z wykonaniem Katany i posłużeniu się żywiołem wiatru. Jest to technika defensywna, dzięki technice można wydostać się z rozmaitych tornad, bądź je odbić w stronę przeciwnika.
Chakra: 500
Komakai Butoukai Tatsumaki
Po przyłożeniu dłoni do ust skupiamy chakrę i wystrzeliwujemy kulki małej wielkości, ale za to wielkiej szybkości potrafią zadać sporo bólu.
Chakra: 100(za kule)
Techniki rangi A
Tatsumaki no Jutsu
Ta technika posiada dewastująca moc co do ofensywy, ale służy również jako defensywa do jutsu. Wykonujemy pieczęcie po czym dookoła nas powstaje małe tornado. Z czasem powiększa się ono, gdy już osiągnie wielkości dużego prawdziwego tornada, my znajdujemy się w środku niego co zapewnia nam ochron. Mamy kontrole nad tornadem wiec można nim atakować.
Chakra: 500
Juuha Reppu Shou
Jutsu polega na stworzeniu z chakry i wiatru czegoś przypominającego wielką łapę która posiada pazury. Możemy dowolnie zmieniać jej kształt i sterować nią, może służyć do obrony, ale również do ataku gdy użyjemy jej w tym celu obiekt zostanie zniszczony.
Chakra: 500
Kaze no Yoroi
Jest to dość trudne jutsu do wykonania, polega na tym, że w koło nas powstaje wiatr przypominający tornado. Kaleczy wszystko w swoim zasięgu prócz użytkownika techniki.
Chakra: 600
Futton: Ninpou Kamikaze
To jutsu po wykonaniu podmuchu tworzy trzy trąby powietrzne, które są sterowane przez nas, ale pełną moc uzyskują wtedy gdy się połączą w jedno potężne tornado.
Chakra: 500(za połączenie 1000)
Fuuton: Hanachiri Mai
Wykonujemy odpowiednie pieczęcie po czym pojawiaja się tysiące płatków, lecz po chwili zmieniają się w tornado. Porusza się ono w poziomie by zaatakować przeciwnika i poważnie go zranić.
Chakra: 700
Kaze no Yaiba
To jutsu nie wymaga pieczęci tylko skupienia chakry w wskazującym palcu, gdy już to zrobimy z tego palca tworzy się silny podmuch, który przyjmuję wygląd ostrza i tnie jak katana.
Chakra: 800
Fuuton: Renkuudan
(wymagane: przywołanie średniego summona)
Technika jest podobna to Teppoudamy lecz polega na fuutonie. Przyzwany summon miesza powietrze z własną chakrą i powietrze w żołądku po czym wypuszcza ją z dużą prędkością. Powietrze zmieszane z chakrą posiada niewyobrażalną silę przeciwnik trafiony z tego jutsu nie ma szans na przeżycie, jego ciało zostaje dosłownie zmiażdżone lecz jedyną wada tej techniki jest posiadanie odpowiednio dużego summona.
Chakra: 500(za pocisk)
Fuuton: Oni Tsume
Wykonujemy pieczęcie po czym bierzemy głęboki wdech, wprawiamy się w ruch obrotowy i wypuszczamy powietrze zmieszane z nasza chakrą co daje świetny efekt, tnie naszych przeciwników bezproblemowo niczym katana.
Chakra: 1000
Fuuton: Mugen Sajin Daitoppa
Technika raczej defensywna. Kumulujemy chakrę w płucach po czym wypuszczamy ją z własną chakrą. Technika dobra do obrony, wiatr jest silny więc spokojnie zdmuchnie przeciwnika czy ochroni nas przed technikami lecącymi w naszą stronę bądź lecącą bronią lecz nie jest zabójcza.
Chakra: 500
Kaze Furai
Skupiamy wiatr dookoła własnego ciała co pozwala nam się unosić w powietrzu a nawet przemieszczać się. Szybkość lotu zależy od posiadanej chakry oraz jej kontroli.
Chakra: 500(100 za utrzymanie)
Techniki rangi S
Tatsuno Ooshigoto no jutsu
Justu działa z lekkim opóźnieniem lecz po minięciu chwili zbierają się chmury i wytwarza się ogromne tornado, to co się dzieje w środku zależne jest od chmur.
- Chmury z których pada deszcz wtedy jest ogromna ulewa i grad gdzie kulki są ogromnej wielkości
- Chmury burzowe wtedy w środku uderzają w nas pioruny wysokiej mocy i uderzają ci kilka sekund
Technika kończy się śmiercią dla przciwnika.
Chakra: 2000
Fuuton: Rasengan
(wymagane: znać Rasengan)
Jutsu polega na dodaniu chakry fuuton do techniki rasengan, jest to bardzo trudna i niebezpieczna technika. Technika rozrywa obiekt natychmiastowo, jest o wiele potężniejsza od poprzedniej wersji.
Chakra: 2000
Fuuton: Rasenshuriken
(wymagane: znać Fuuton: Rasengan i zrobić 2 Kage Bunshin no Jutsu)
Jest to rozwinięcie techniki "Fuuton Rasengan" chakra wiruje na wszystkie strony powstaje ogromne ciśnienie. Przeciwnik który oberwie z tej techniki jest rozrywany na strzępy, gdy nawet przeżyje to nie jest zdolny to jakichkolwiek ruchów jako, że jego komórki są zniszczone a śmierć to kwestia czasu. Po użyciu tej techniki nasza ręka również obrywa na poziomie komórek tak więc należy ją uleczyć.
Chakra: 2500
Fuuton: Kazekiri
Wykonujemy pieczęcie po czym posyłamy do celu szybką i cienka, ale dość szeroką warstwę wiatru. Jest ona niesamowicie ostra więc bez problemu potrafi przeciąć nawet summona czy przeciąć w pół jakiś element, poradzi se nawet ze stalą.
Chakra:3000
Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro
Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi
Pakt:Żaby
NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S
Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)
Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)
FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu
SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)
Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
Statystyki :
Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40
Offline