Przeżyj przygode
Techniki rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu
Jest to technika polegająca wytworzeniu klona z wody, posiada on 1/10 siły oryginału. Klon potrafi walczyć, ale nie może za bardzo oddalić się od zbiornika wody co jest jego wadą. Jest to technika bardzo podobna do Kage Bunshin No Jutsu.
Chakra: 200(za klona)
Suiton: Mizuranppa
Skupiamy chakrę w płucach i przy wydechu zamianie się ona w wodę co w efekcie mamy uderzenie wody pod ciśnieniem.
Chakra: 400
Mizutensou no jutsu
Justu polega na wejściu ciała w zbiornik wody który nie musi być duży, wystarczy nawet kałuża.
Chakra: 500
Ninpou: Mizu Kawarimi
Jest to kawarimi, lecz w tym przypadku zamieniamy się miejscem z wodą.
Chakra: 250
Mizukuri no Yaiba
Z powietrza zbieramy wodę i formujemy ją na kształt miecza, jest on ostry i twardy można nim dobrze walczyć jak prawdziwym.
Chakra: 400
Techniki rangi C
Mizu Kamikiri
Wykonujemy dość silne tupnięcie w podłoże po czym z ziemi pod sporym ciśnieniem wydobywa się woda. Technika może nie zabija, ale potrafi wyrzucić w powietrzę czy nawet połamać nogi. Możemy wypuścić od jednego do trzech strumieni.
Chakra: 500
Kirigakure no jutsu
Wykorzystujemy nasza chakrę do zagęszczenia powietrza wilgotnością co w efekcie mamy mgłę. Gęstość jej zależy od włożenia chakry w jutsu oraz od rangi wykonującego.
Chakra: 350
Mizu no Tatsumaki
Wytwarzamy dookoła naszego ciała wir wytworzony z wody, jest to defensywne jutsu, lecz gdy przeciwnik znajdzie się w zasięgu zostanie on wciągnięty, następnie poturbowany przez wodę i wyrzucony z wiru. Do przerwania techniki trzeba użyć jakiejś innej silnej techniki.
Chakra: 500(100 za utrzymanie)
Suiton: Suishuu no Jutsu
Technika polega na kontroli małego zbiornika na przykład basenu. Można dowolnie manipulować woda w nim, lecz potrzeba dwóch osób do przejęcia kontroli.
Chakra: 300(100 za utrzymanie)
Suiton: Mizuame Nabara
Technika oparta na żywiole wody. Wypluwamy kleistą maź z ust, jest ona wystarczająco kleista by unieruchomić silnego shinobi.
Chakra: 500
Suirou no Jutsu
Technika polega na uformowaniu wodnej powłoki. W koło przeciwnika z którego nie można się wydostać jako, że jest ono zamknięte i mocniejsze niż stal. Wadą jest to, że trzeba ciągle trzymać rękę przyłożoną do kuli, jeśli oderwiemy ją wiezienie natychmiastowo się rozpadnie.
Chakra: 500(100 za utrzymanie)
Suiton: Suitenhoufutsu
Technika polega na tym, że woda okrąża przeciwnika, może być czerpana z ziemi. Gdy zbierze się odpowiednia ilość, przeciwnik jest w wodnej bańce tak, że może się łatwo utopić.
Chakra: 300(150 za utrzymanie)
Suishuu Gorugon
Skupiamy chakrę i wytwarzamy wodnego węża który może zranić po przez ugryzienie, bądź połknąć przeciwnika gdzie w efekcie zacznie się topić.
Chakra: 350
Mizu no Muchi
Wytwarzamy wodny bicz w ręce którym można kogoś linczować bądź spętać jak lassem
Chakra: 250
Techniki rangi B
Suiton: Suigadan
Wykonujemy odpowiednie pieczęcie, po czym z wody w przeciwnika rusza kilka świdrów. Mogą nawet poważnie zranić przeciwnika jako, że obracają się z dość spora szybkością.
Chakra: 250(za świder)
Suiton: Suikoudan no Jutsu
Technika żywiołu wody. Wykonujemy odpowiednie pieczęcie, gdzie z większego zbiornika wody takiego jak jezioro czy rzeka wytwarza się skoncentrowany strumień wody. Jest on przez nas kontrolowany i służy do ataku.
Chakra:400
Suiton: Suijinheki
Jest to defensywne jutsu, ale można również inaczej zastosować wytwarza ono falę wody. Dobrze chroni przed technikami żywiołu ognia
Chakra: 1000
Suiton: Takitsubo no Jutsu
Technika raczej nie służy do ataku czy do obrony, po prostu wytwarza ona wodospad, lecz doby shinobi znajdzie zastosowanie dla tego jutsu.
Chakra: 1000
Suiton: Ja no Kuchi
Technika polega na stworzeniu fali która chroni nas, lecz po chwili przekształca się w strumień wody gdzie na początku znajduję się głowa lwa. Jest to technika raczej ofensywna.
Chakra: 500(200 za utrzymanie)
Kokkun no jutsu
Składamy pieczęcie i po chwili z nieba zaczyna spadać ropa, posiada ona właściwości takie jak normalna ropa czyli jest łatwopalna i kleista.
Chakra: 700
Suiton: Daibakryuu
Wytwarzamy wir wodny w zbiorniku, ma sporą siłę wiec wciąga wszystko do siebie.
Chakra: 1000
Techniki rangi A
Suiton: Haran Banshō
Technika polega na wytworzeniu wody z nieba, a dokładniej skraplamy parę wodną. Woda zlatuję na ziemie w dowolnym miejscu, woda zalewa trochę terenu oraz strumień może uderzyć przeciwnika co da efekt chwilowego ogłuszenia.
Chakra: 1000
Suiton: Hahonryuu
Jest to wodny odpowiednik Rasengana. W dłoni tworzymy tajfun wielkości piłki tenisowej. Jest potrzebne do jutsu Gufuu Suika no Jutsu.
Chakra: 1000
Suiton: Daibakufu no Jutsu
Składamy pieczęcie, po czym wytwarzamy sporej wielkości wirujący strumień wody. Technika wymaga zbiornika wodnego, ale za to efekt techniki jest zadowalający. Niszczy wszystko co spotka na swojej drodze, a jeśli przeciwnik przeżyje to na pewno straci przytomności czy doznając urazu czy kilku złamań
Chakra: 1200
Suiton: Suiryuben
Wytwarzamy kulę wody, z której następnie wystrzeliwane są strumienie wody przypominające bicze.
Chakra: 200(za bicz)
Suiton: Goshoku Zame
Składamy dłonie, wkładamy rękę do wody i wytwarzamy max 5 rekinów które składają sie z wody i chakry. Są one bardzo niebezpiecznie jako, że posiadają zęby i płetwy, potrafią rozszarpać przeciwnika nawet bardzo potężnego. Dodatkowo regenerują się bardzo szybko więc trudno się ich pozbyć, wadą tej techniki jest to, że rekiny te poruszają się tylko w zbiorniku wodnym.
Chakra: 700(za rekina)
Suiton: Suiryuudan no Jutsu
Jutsu te można użyć tylko przy zbiorniku wody. Składamy pieczęcie po czym formuje się z wody smok. Jest to zabójcza technika jako, że posiada dużą siłę i składa się z wielkiej masy wody.
Chakra: 1200
Gufuu Suika no Jutsu
Te jutsu wymaga 2 osobników, jeden robi Fuuton: Rasengan a druga Hahonryuu. Gdy te techniki się połączą powstaje wirujący wodny tajfun, zadaje on spore obrażenia i potrafi ochronić nas przez technikami ognia, nawet te najwyższej klasy.
Chakra: 2000
Techniki rangi S
Suiton: Bakusui Shouha
kładamy pieczęcie i z ust zaczyna nam się wylewać ogromna ilość wody, jest jej tak dużo by zalać spory teren i to na dużą głębokość. Taki teren jest korzystny dla użytkowników wodnych jutsu.
Chakra: 1000(500 za utrzymanie)
Suiton: Suishouha
Technika ta polega na wykorzystaniu wody i wysłaniu ogromnej fali w stronę przeciwnika. Niszczy ona wszystko na swojej drodze, ma wręcz dewastująca moc.
Chakra:2000
Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro
Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi
Pakt:Żaby
NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S
Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)
Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)
FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu
SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)
Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
Statystyki :
Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40
Offline