Ngra

Przeżyj przygode

Ogłoszenie

Forum oficjalnie wystartowało. Zapraszamy do gry!

  • Index
  •  » FAQ
  •  » Pytania i Odpowiedzi

#1 2010-01-10 14:41:42

 Naruto

http://img119.imageshack.us/img119/9486/adminfz0ou3.jpg

Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 252
Punktów :   

Pytania i Odpowiedzi

P-pytania
O-odpowiedzi

P-Jak dostać range genina
O-Aby dostać range genina wystarczy napisać 100 postów

P-Jak zdobyć pieniądze
O-Pieniądze zdobywa się robiąc misje i odbierając wypłate co tydzień

narazie to wszystko prosze zadawać pytania w tym dziale


Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro


Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi

Pakt:Żaby

NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S

Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)

Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)

FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu

SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)

Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry

Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0

Statystyki :

Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40

Offline

 

#2 2010-09-03 22:00:08

Meno Zetso

http://i49.tinypic.com/k0j2pv.jpg

Zarejestrowany: 2010-08-26
Posty: 19
Punktów :   

Re: Pytania i Odpowiedzi

To tak ja nie mam pytań ale nie znalazłem tematu ,,Propozycje/Sugestie", więc pisze tutaj, jeśli to jest zły dział proszę o przeniesienie mojego postu.

1. - Proponuję zrobić temat o nazwie "Nieobecności" gdzie gracze robili by własny temat i w razie potrzeby wyjazdu lub jakiejś nieobecności dłuższej niż powiedzmy 3 dni, wpisywali czas w jakim nie będą obecni na forum.

2. - Uważam że możliwość przeprowadzania DNA było by bardzo ciekawe. Na początku w dziale zrobiłoby się wątek z prośbami o przeszczep a gdy Administracja by wyraziła zgodę to dalej szło by tak. Przeszczepy DNA wykonywali by jedynie Medycy, a to czy przeszczep się uda zależeć będzie od rangi medyka jak i rangi osoby na której odbywać się będzie przeszczep.
np. Medyk rangi B wykonuje przeszczep DNA na Chuuninie
medyk rangi B miałby 40% szansy na udany przeszczep
Chuunin 40% na udany
Razem 80% na udany
I teraz Administratorzy po przeczytaniu wypowiedzi obu stron zdecydowali by czy ten przeszczep powiedzie się czy osoba po prostu umrze. W takim wypadku powinno patrzeć się na: kim jest przeprowadzany przeszczep, rangi medyka, wypowiedzi obu stron (medyka, oraz pacjenta)
Następnie Administratorzy ustalali by co taka osoba dostanie po przeszczepie (np. większe pokłady chakry, jakieś specjalne umiejętności, KG, jakiś dodatkowy żywioł itp.) to wszystko zależało by od przebiegu operacji jak i jakie DNA chcemy przeszczepić.

3. - Proponuję dodać do działu umiejętności, nową umiejętność-Sugoi Hebi. Na dole dałem opis umiejętności jak i technik, admini (w razie akceptu) mają jeszcze tylko czas nauki, chakra i +-y technik. Wiem że niektóre techniki mogą wydawać się za dobre, lecz jest też ich zła strona te dobre techniki zjadają bardzo dużo chakry. Jeśli jeszcze jakieś jutsu wg. administracji będzie za silne to można je pominąć.
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

http://img834.imageshack.us/img834/2185/oczyorochimaru.jpg


Sugoi Hebi znaczy dosłownie wspaniały wąż. W Anime nazywany nim był Orochimaru. Charakteryzował się wężowymi oczami bladą skórą i giętkim, długim wężowym językiem. Większość z jego technik związana była z wężami. Dodatkową cechą była "nieśmiertelność". Ale nie odporność na śmierć, a raczej coś w rodzaju życia wiecznego. Orochimaru potrafił przejmować cudze ciała przedłużając tym samym swój żywot na świecie. Wraz z ciałem zyskiwał też umiejętności poprzedniego użytkownika ciała.

____________________________________________________________________________________

Tylko Dla Bezklanowców
Wymagania:
-Pakt z Wężami

____________________________________________________________________________________

Jutsu Sugoi Hebi

Rangi D

http://img408.imageshack.us/img408/2492/jzyk.jpg

Akuzetsu
-Technika pozwala dowolnie wydłużać swój język. Max 15m.

http://img822.imageshack.us/img822/3401/gitko.jpg

Nan Kaizou (no Sugoi Hebi) -Nie jest to typowe Nan Kaizou. Podczas gdy zwykły użytkownik tej techniki potrafi rozciągnąć swoją kończynę do 5 metrów tutaj jest jedna wielka różnica. Orochimaru potrafił wydłużyć swoją szyję na niewyobrażalną odległość. Nie da się określić jego możliwośći ale z łatwością wyciągał szyję na 5 piętro.

http://img547.imageshack.us/img547/1303/szybko.png

Nikutai Kassei
-Technika przyśpiesza szybkość działania naszych mięśni i usprawnia je. Dzięki owej technice mięśnie wolniej się męczą, Taijutsu jest dla nas łatwiejsze. Minusem techniki jest nie mała ilość pobieranej chakry
+___ do szybkości (Admini stwierdzą ile)

____________________________________________________________________________

Rangi C

http://img412.imageshack.us/img412/5364/33257240.png

Hoku Hebi-Nasze nogi zamieniają się w ogon dzięki któremu poruszamy się niesamowicie szybko i zręcznie w linii prostej.

http://img203.imageshack.us/img203/8468/bunshin.png

Hebi Bunshin no jutsu-Hebi Bunshin to klon stworzony z węży. Po zaatakowaniu naszego ciała rozpada się ono na grupkę węży.

http://img185.imageshack.us/img185/1326/werkawy.png

Jagei Jubaku-Z obu rękawów wylatują dość spore białe węże i oplątują się w okół przeciwnika. Skuteczna technika by zapobiec czyjemuś choremu zapałowi do walki.

________________________________________________________________________________________

Rangi B

http://img52.imageshack.us/img52/1950/grubyw.png

Hebisode-Z rękawa wychodzi nam gruby wąż który może opleść przeciwnika, po chwili wąż staje się już naszą ręką.

http://img535.imageshack.us/img535/9177/osonac.jpg

Hebiheki-Technika nie wymagająca pieczęci. Po jej użyciu z naszego barku wyrasta biały wąż, który następnie owija całą naszą postać spełniając zadanie zbroi. Od skóry gada odbijają się shurikeny i kunai.

________________________________________________________________________________________

Rangi A

http://img94.imageshack.us/img94/6186/skral.png

Hebi Kentai no Jutsu-Bardzo przydatna technika. Pozwala nam za pomocą węży wychodzących z naszego ciała połączyć na wpół przecięte ciało bądź odcięte kończyny. Kończyna czy też cześć ciała odzyskuje tą samą sprawność jaką miała przed odcięciem.

http://img687.imageshack.us/img687/6827/skra.png

Hebi Saisei no jutsu-Ta technika pozwala Orochimaru doświadczyć całkowite odrodzenie jego fizycznej formy. Jeśli znaczna część jego ciała zostanie uszkodzona w bitwie(np: strata ręki), w jego ustach pojawia się On i wyrzuca skórę jego byłego ciała. To nowe ciało nie odniesie uszkodzeń poprzedniego wcielenia; jakkolwiek użycie tej techniki wydaje się znacznie osłabiać go. Limit użyć na walkę: 3.

http://img534.imageshack.us/img534/7620/ogromwe.jpg

Mandara no Jin
-Jedna z najtrudniejszych technik związanych z wężami. Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysuwa katanę.

http://img828.imageshack.us/img828/9131/biayw.png

Shiro Hebi no jutsu-Technika wężowego Sannina. Zmienia on postać w ogromnego białego węża, który sam jest stworzony z węży. Nie jest dla niego problemem zjedzenie lub zgniecenie przeciwnika. Z każdej części wykonujący może wypuścić chmarę węży.

http://img547.imageshack.us/img547/9597/biaewe.jpg

Yamata no jutsu-Najpotężniejsza ofensywna technika Sugoi Hebi. Użytkownik dzięki temu jutsu zmienia się w wielkiego, wielkości najwyższych gór, ośmioogoniastego węża o ośmiu głowach. Co więcej, użytkownik jest w stanie pojawić się w paszczy którejś z głów i stamtąd, z bliskiego dystansu bądź na inny sposób zaatakować przeciwnika.

http://img265.imageshack.us/img265/6923/fushi.png

Fushi Tensei-
(Wymagane: przemiana Shiro Hebi)

Jedyną osobą, której udało się opanować tą technikę jest Orochimaru. Dzięki niej można bardzo łatwo oszukać śmierć. Opanowanie Fushi no Jutsu wymaga sporo cierpliwości. Uczniowi Trzeciego zajęło to kilka lat. Można powiedzieć, że ta technika gwarantuje życie wieczne. Osoba upatruje ofiare, która posłuży mu za "pojemnik" i może w niej żyć do kolejnej zamiany. Z poprzedniego ciała zostaje przeniesiony umysł, natomiast zwłoki nie nadają się już do użytku. Jedynym mankamentem jest to, że ciało można zmieniać tylko raz na trzy lata.
Na naszym forum można używać tej techniki co okres 3 miesięcy. Na 3 tygodnie przed końcem działania następują skutki uboczne. Ciało odrzuca duszę, co powoduje wielkie obrażenia wewnętrzne, osłabienie organizmu czyli (siła, szybkość, wytrzymałość itp.) spadają. Gdy przejmujemy czyjeś ciało zyskujemy jedynie jego zdolności takie jak KG, Umiejętności Wrodzone. Nasza natura chakry czy też specjalizacje zostają bez zmian, gdyż jest to jakby zawartość naszej duszy nie ciała. Wyjątkiem są jednak niektóre KG wymagające dwóch natur.
Wchodzimy w konkretne ciało, czyli gdy przejdzie się do ciała shinobi z sharinganem dwułezkowym, taki sam się ma aż do awansu na następny etc. Osobę wchłanianą trzeba najpierw osłabić.



4. -
- Wszystkie walki są sędziowane przez Administratorów/Sędziów
- Walki sparingowe może (nie musi) sędziować każdy z ranga chunina i wyżej, jeżeli walczący wyrażą zgodę na sędziego.
- Administrator/Sędzia zawsze ma rację.
- Zawsze liczymy chakrę.
- W walce można użyć maksymalnie ***3 razy*** Kawarimi nie zależnie jakiego.
- W każdej walce obowiązuje zasada 24h. Polega ona na tym: jeśli przeciwnik nie odpowie w ciągu 24h w danym wątku z walką, automatycznie przegrywa.
- Każda walka trwa maksymalnie ***3 dni***.
- ***Trzy błędy*** w walce powodują automatyczną przegraną. Liczenie chakry itp.
- Wszystkie ruchy ataku i obrony piszemy w trybie przypuszczającym a dopiero Administrator/Sędzia decyduje czy się nam udało czy nie

***___*** - Ustalą Admini/Sage ja podałem wartości optymalne.

5. - Mam pomysł żeby do KP dodać podpunkt. A mianowicie ,,Lepsza Ręka". Może to banalne i za bardzo szczegółowe ale przyda się sędziom przy walkach. Np. gość jest prawo ręczny ale lepszą rękę ma zranioną więc rzuca kunai lewą wtedy nawet jak ma większe statystyki odpowiadające za walkę dystansową niż przeciwnik to i tak może chybić.

6. - Można założyć w dziale treningi subforum trening specjalny. Tam będą podania o treningi na CS, Ogony Bijuu i inne zdolności. Oraz wątek ,,Prośby" gdzie będą prośby o trening specjalny. Między jedną prośbą a drugą np. musi być odstęp 72h

Po akcepcie trzeba się będzie spotkać z Adminem/Kage i on nam będzie prowadzić trening np. na 4 ogon Hachibiego.

Co o tym sądzą użytkownicy a przede wszystkim Administracja.


Imię: Meno
Wioska: Kiri Gakure
Klan/Nazwisko: Zetso
Ranga: Chunin
Chakra: 4.125 (Opaska +25%)
Natura chakry: +Raiton+
Umiejętności:
-Kontrola Chakry 2lvl (Chodzienie po drzewach i wodzie)
-Natura Chakry Raiton 2 lvl (-2h do nauki jutsu raiton)
Gold: 1100G
Drużyna:
Ekwipunek: 1x Sakiewka(3 małe zwoje, 20 kunai, 15 shuriken, 40 makibishi), 1xOpaska(+25% chakry), 1xKamizelka(+5 Wytrz.) [2 Małe zwoje i 1 Kunai], 5 shurikenów, 4 kunai .
______________________________________________________________________________________________________________________________
Ścieżka: Chcę w odpowiednim czasie dołączyć do Akatsuki, na razie staram się ukrywać to w tajemnicy.
Historia:Urodziłem się obrzeżach Kiri-Gakure w domu ,,szlacheckiej rodziny". Jako niemowlak już objawiałem swój potencjał shinobi. A dokładniej jak na tak młode dziecko można powiedzieć, że zionęło ode mnie chakrą. Gdy skończyłem 5 lat, mój tata za wszelką cenę chciał wpoić we mnie odruchy i zachowania shinobi. Dzięki temu już w młodym wieku nie miałem trudności z panowaniem nad swoją chakrą, a także wiedzą na temat jutsu i różnorakich ciekawostek związanych z byciem shinobi. Cała rodzina poświęcała mi wiele czasu i wysiłku abym wyrósł na silnego ninję. To wszystko wiązało się z moimi korzeniami. Mój dziadek posiadał zdolność zwaną Rinnenganem. Posiadacz owej zdolności miał inny wygląd oczu. W mojej rodzinie te oczy są dziedziczne lecz nie każdy potrafi lub nie wie jak rozwinąć je i zrobić z nich użytek. O tych informacjach dowiedziałem się od mojego ojca kiedy miałem 7 lat i 3 miesiące. I wtedy zrozumiałem dlaczego moja rodzina tak się o mnie troszczyła.
        Był letni czwartek wracałem do domu jako 8 latek po nocnej zabawie z przyjaciółmi w podchody. Postanowiłem odprowadzić jeszcze Mizuki moją przyjaciółkę do domu. Po czułych uściskach odszedłem w stronę mojego domku. Byłem 500m od domu. Żadna smuga światła nie wydostawała się z okien, w domu było ciemno. Im bliżej byłem domu tym coraz bardziej natężał się nieznany mi odór. Przekroczyłem próg i moim oczom ukazał się koszmarny widok. Zamknąłem oczy i bałem się ich otworzyć. Po policzkach płynęły strugi łez. Moi rodzice nie żyli. Zostali przybici dużymi kunai' ami do ściany na której było narysowane oko z Rinnenganem, znak naszego rodu. Powietrze rozdarł mój krzyk. Po chwili usłyszałem tupot stóp. Podążając za nim ujrzałem 3 shinobi uciekających z miejsca zbrodni. Od środka
paliła mnie rządza zemsty, rządza krwi. Z krzykiem ruszyłem w pogoń za nimi. W połowie drogi do wschodniej bramu Kumo-Gakure, zatrzymali się, pewnie postanowili mnie uciszyć. Biegłem dalej. Wściekłość kipiała ze mnie litrami. Chciałem ich zabić, pragnąłem ich krwi, pragnąłem zemsty, w myślach widniały mi tylko dwa słowa ,,SMIERĆ!!!!!,ZEMSTA!!!!". Gdy zbliżyłem się na 2 m do morderców, nagle upadli tak jakby wyzionęli ducha. Nie miałem pojęcia co się stało ale byłem szczęśliwy że nie żyją. Następnie podąrzyłem w stronę
domu. Przebiłem się przez tabun ludzi stojący wokół domu. Podszedłem i uklękłem przed zdjętymi ze ściany ciałami mych rodziców. Długo błądziłem w myślach nad rozwiązaniem
pytania ,,Dlaczego??". Doszedłem do wniosku że przecież rodzina z taką zdolnością jest zagrożeniem dla innych wiosek. Zdałem sobie sprawę, że gdyby nie podchody ja też bym wisiał tam na ścianie. Wiedziałem że to dzięki tym oczom pokonałem tamtych morderców.
          Od tego czasu poprzysiągłem sobie że będę rozwijał swoje zdolności Rikudo tak jak życzyli sobie tego moi rodzice. Od tego czasu byłem posępny i nieprzyjemny dla nikogo. Trenowałem w każdej wolnej chwili, potem w akademii ninja. Byłem jednym z najleprzych uczniów w akademii. Z łatwością zdałem na genina, następnie wygrałem egzamin na chunina...
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Jutsu:

Ninjutsu:
E
-Bunshin no Jutsu (100/1)
-Kawarimi no Jutsu (500)
-Henge no Jutsu (200)
-Kai (100)
-Nawanuke no Jutsu (200)
D
-Shunshin no Jutsu (500)
-Kage Shuriken no Jutsu (300)
-Soushuriken no Jutsu (700)
-Fukumi Hari (10/1)
C
-Hari Raien (700)
-Sanzengarasu no Jutsu (50/1)
-Kumoshin no Jutsu (500)
-Karasu Bunshin no Jutsu (100)
-Kuchiyose no Jutsu (mały 600, średni 1.200, duży 1.800, władca 2.400)



Genjutsu:
D
-Oboro Bunshin no Jutsu (20/1)
-Narakumi no Jutsu (700)
C
-Kasumi Juusha no Jutsu (50/1)
-Kyakubu Satsu (700)
-Jigoku Gouka no Jutsu (700)


Taijutsu:
D
-Bougyo
-Gouken
-Dynamic Entry
-Konoha Reppuu
-Konoha Senpuu
C
-Konoha Daisenkou
-Konoha Daisenpuu
-Kage Buyou
-Shishi Rendan


Raiton:
D
-Raizou Ikazushi no Utte (200)
-Dendou Hando (250)
-Raikyuu  (100/1)
C
-Gufutenka (300)
-Ikazappu (500)
-Raisheishi (400/100)
-Jibashi (500)


_________________________________________________________________________________________________________________________________
D-0
C-0
B-0
A-0
Statystyki :
Siła: 6
Szybkość: 6
Zręczność: 6
Wytrzymałość: 11
Chakra: 11

Offline

 

#3 2010-09-07 08:35:36

 Naruto

http://img119.imageshack.us/img119/9486/adminfz0ou3.jpg

Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 252
Punktów :   

Re: Pytania i Odpowiedzi

Masz całkiem niezłe pomysły a najbardziej mi się podoba pszeszczep DNA.
Sprubuje to jak najszybciej dodać.
Dzięki.


Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro


Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi

Pakt:Żaby

NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S

Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)

Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)

FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu

SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)

Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry

Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0

Statystyki :

Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40

Offline

 
  • Index
  •  » FAQ
  •  » Pytania i Odpowiedzi

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl