Naruto - 2010-01-10 14:41:42

P-pytania
O-odpowiedzi

P-Jak dostać range genina
O-Aby dostać range genina wystarczy napisać 100 postów

P-Jak zdobyć pieniądze
O-Pieniądze zdobywa się robiąc misje i odbierając wypłate co tydzień

narazie to wszystko prosze zadawać pytania w tym dziale

Meno Zetso - 2010-09-03 22:00:08

To tak ja nie mam pytań ale nie znalazłem tematu ,,Propozycje/Sugestie", więc pisze tutaj, jeśli to jest zły dział proszę o przeniesienie mojego postu.

1. - Proponuję zrobić temat o nazwie "Nieobecności" gdzie gracze robili by własny temat i w razie potrzeby wyjazdu lub jakiejś nieobecności dłuższej niż powiedzmy 3 dni, wpisywali czas w jakim nie będą obecni na forum.

2. - Uważam że możliwość przeprowadzania DNA było by bardzo ciekawe. Na początku w dziale zrobiłoby się wątek z prośbami o przeszczep a gdy Administracja by wyraziła zgodę to dalej szło by tak. Przeszczepy DNA wykonywali by jedynie Medycy, a to czy przeszczep się uda zależeć będzie od rangi medyka jak i rangi osoby na której odbywać się będzie przeszczep.
np. Medyk rangi B wykonuje przeszczep DNA na Chuuninie
medyk rangi B miałby 40% szansy na udany przeszczep
Chuunin 40% na udany
Razem 80% na udany
I teraz Administratorzy po przeczytaniu wypowiedzi obu stron zdecydowali by czy ten przeszczep powiedzie się czy osoba po prostu umrze. W takim wypadku powinno patrzeć się na: kim jest przeprowadzany przeszczep, rangi medyka, wypowiedzi obu stron (medyka, oraz pacjenta)
Następnie Administratorzy ustalali by co taka osoba dostanie po przeszczepie (np. większe pokłady chakry, jakieś specjalne umiejętności, KG, jakiś dodatkowy żywioł itp.) to wszystko zależało by od przebiegu operacji jak i jakie DNA chcemy przeszczepić.

3. - Proponuję dodać do działu umiejętności, nową umiejętność-Sugoi Hebi. Na dole dałem opis umiejętności jak i technik, admini (w razie akceptu) mają jeszcze tylko czas nauki, chakra i +-y technik. Wiem że niektóre techniki mogą wydawać się za dobre, lecz jest też ich zła strona te dobre techniki zjadają bardzo dużo chakry. Jeśli jeszcze jakieś jutsu wg. administracji będzie za silne to można je pominąć.
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

http://img834.imageshack.us/img834/2185/oczyorochimaru.jpg


Sugoi Hebi znaczy dosłownie wspaniały wąż. W Anime nazywany nim był Orochimaru. Charakteryzował się wężowymi oczami bladą skórą i giętkim, długim wężowym językiem. Większość z jego technik związana była z wężami. Dodatkową cechą była "nieśmiertelność". Ale nie odporność na śmierć, a raczej coś w rodzaju życia wiecznego. Orochimaru potrafił przejmować cudze ciała przedłużając tym samym swój żywot na świecie. Wraz z ciałem zyskiwał też umiejętności poprzedniego użytkownika ciała.

____________________________________________________________________________________

Tylko Dla Bezklanowców
Wymagania:
-Pakt z Wężami

____________________________________________________________________________________

Jutsu Sugoi Hebi

Rangi D

http://img408.imageshack.us/img408/2492/jzyk.jpg

Akuzetsu
-Technika pozwala dowolnie wydłużać swój język. Max 15m.

http://img822.imageshack.us/img822/3401/gitko.jpg

Nan Kaizou (no Sugoi Hebi) -Nie jest to typowe Nan Kaizou. Podczas gdy zwykły użytkownik tej techniki potrafi rozciągnąć swoją kończynę do 5 metrów tutaj jest jedna wielka różnica. Orochimaru potrafił wydłużyć swoją szyję na niewyobrażalną odległość. Nie da się określić jego możliwośći ale z łatwością wyciągał szyję na 5 piętro.

http://img547.imageshack.us/img547/1303/szybko.png

Nikutai Kassei
-Technika przyśpiesza szybkość działania naszych mięśni i usprawnia je. Dzięki owej technice mięśnie wolniej się męczą, Taijutsu jest dla nas łatwiejsze. Minusem techniki jest nie mała ilość pobieranej chakry
+___ do szybkości (Admini stwierdzą ile)

____________________________________________________________________________

Rangi C

http://img412.imageshack.us/img412/5364/33257240.png

Hoku Hebi-Nasze nogi zamieniają się w ogon dzięki któremu poruszamy się niesamowicie szybko i zręcznie w linii prostej.

http://img203.imageshack.us/img203/8468/bunshin.png

Hebi Bunshin no jutsu-Hebi Bunshin to klon stworzony z węży. Po zaatakowaniu naszego ciała rozpada się ono na grupkę węży.

http://img185.imageshack.us/img185/1326/werkawy.png

Jagei Jubaku-Z obu rękawów wylatują dość spore białe węże i oplątują się w okół przeciwnika. Skuteczna technika by zapobiec czyjemuś choremu zapałowi do walki.

________________________________________________________________________________________

Rangi B

http://img52.imageshack.us/img52/1950/grubyw.png

Hebisode-Z rękawa wychodzi nam gruby wąż który może opleść przeciwnika, po chwili wąż staje się już naszą ręką.

http://img535.imageshack.us/img535/9177/osonac.jpg

Hebiheki-Technika nie wymagająca pieczęci. Po jej użyciu z naszego barku wyrasta biały wąż, który następnie owija całą naszą postać spełniając zadanie zbroi. Od skóry gada odbijają się shurikeny i kunai.

________________________________________________________________________________________

Rangi A

http://img94.imageshack.us/img94/6186/skral.png

Hebi Kentai no Jutsu-Bardzo przydatna technika. Pozwala nam za pomocą węży wychodzących z naszego ciała połączyć na wpół przecięte ciało bądź odcięte kończyny. Kończyna czy też cześć ciała odzyskuje tą samą sprawność jaką miała przed odcięciem.

http://img687.imageshack.us/img687/6827/skra.png

Hebi Saisei no jutsu-Ta technika pozwala Orochimaru doświadczyć całkowite odrodzenie jego fizycznej formy. Jeśli znaczna część jego ciała zostanie uszkodzona w bitwie(np: strata ręki), w jego ustach pojawia się On i wyrzuca skórę jego byłego ciała. To nowe ciało nie odniesie uszkodzeń poprzedniego wcielenia; jakkolwiek użycie tej techniki wydaje się znacznie osłabiać go. Limit użyć na walkę: 3.

http://img534.imageshack.us/img534/7620/ogromwe.jpg

Mandara no Jin
-Jedna z najtrudniejszych technik związanych z wężami. Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysuwa katanę.

http://img828.imageshack.us/img828/9131/biayw.png

Shiro Hebi no jutsu-Technika wężowego Sannina. Zmienia on postać w ogromnego białego węża, który sam jest stworzony z węży. Nie jest dla niego problemem zjedzenie lub zgniecenie przeciwnika. Z każdej części wykonujący może wypuścić chmarę węży.

http://img547.imageshack.us/img547/9597/biaewe.jpg

Yamata no jutsu-Najpotężniejsza ofensywna technika Sugoi Hebi. Użytkownik dzięki temu jutsu zmienia się w wielkiego, wielkości najwyższych gór, ośmioogoniastego węża o ośmiu głowach. Co więcej, użytkownik jest w stanie pojawić się w paszczy którejś z głów i stamtąd, z bliskiego dystansu bądź na inny sposób zaatakować przeciwnika.

http://img265.imageshack.us/img265/6923/fushi.png

Fushi Tensei-
(Wymagane: przemiana Shiro Hebi)

Jedyną osobą, której udało się opanować tą technikę jest Orochimaru. Dzięki niej można bardzo łatwo oszukać śmierć. Opanowanie Fushi no Jutsu wymaga sporo cierpliwości. Uczniowi Trzeciego zajęło to kilka lat. Można powiedzieć, że ta technika gwarantuje życie wieczne. Osoba upatruje ofiare, która posłuży mu za "pojemnik" i może w niej żyć do kolejnej zamiany. Z poprzedniego ciała zostaje przeniesiony umysł, natomiast zwłoki nie nadają się już do użytku. Jedynym mankamentem jest to, że ciało można zmieniać tylko raz na trzy lata.
Na naszym forum można używać tej techniki co okres 3 miesięcy. Na 3 tygodnie przed końcem działania następują skutki uboczne. Ciało odrzuca duszę, co powoduje wielkie obrażenia wewnętrzne, osłabienie organizmu czyli (siła, szybkość, wytrzymałość itp.) spadają. Gdy przejmujemy czyjeś ciało zyskujemy jedynie jego zdolności takie jak KG, Umiejętności Wrodzone. Nasza natura chakry czy też specjalizacje zostają bez zmian, gdyż jest to jakby zawartość naszej duszy nie ciała. Wyjątkiem są jednak niektóre KG wymagające dwóch natur.
Wchodzimy w konkretne ciało, czyli gdy przejdzie się do ciała shinobi z sharinganem dwułezkowym, taki sam się ma aż do awansu na następny etc. Osobę wchłanianą trzeba najpierw osłabić.



4. -
- Wszystkie walki są sędziowane przez Administratorów/Sędziów
- Walki sparingowe może (nie musi) sędziować każdy z ranga chunina i wyżej, jeżeli walczący wyrażą zgodę na sędziego.
- Administrator/Sędzia zawsze ma rację.
- Zawsze liczymy chakrę.
- W walce można użyć maksymalnie ***3 razy*** Kawarimi nie zależnie jakiego.
- W każdej walce obowiązuje zasada 24h. Polega ona na tym: jeśli przeciwnik nie odpowie w ciągu 24h w danym wątku z walką, automatycznie przegrywa.
- Każda walka trwa maksymalnie ***3 dni***.
- ***Trzy błędy*** w walce powodują automatyczną przegraną. Liczenie chakry itp.
- Wszystkie ruchy ataku i obrony piszemy w trybie przypuszczającym a dopiero Administrator/Sędzia decyduje czy się nam udało czy nie

***___*** - Ustalą Admini/Sage ja podałem wartości optymalne.

5. - Mam pomysł żeby do KP dodać podpunkt. A mianowicie ,,Lepsza Ręka". Może to banalne i za bardzo szczegółowe ale przyda się sędziom przy walkach. Np. gość jest prawo ręczny ale lepszą rękę ma zranioną więc rzuca kunai lewą wtedy nawet jak ma większe statystyki odpowiadające za walkę dystansową niż przeciwnik to i tak może chybić.

6. - Można założyć w dziale treningi subforum trening specjalny. Tam będą podania o treningi na CS, Ogony Bijuu i inne zdolności. Oraz wątek ,,Prośby" gdzie będą prośby o trening specjalny. Między jedną prośbą a drugą np. musi być odstęp 72h

Po akcepcie trzeba się będzie spotkać z Adminem/Kage i on nam będzie prowadzić trening np. na 4 ogon Hachibiego.

Co o tym sądzą użytkownicy a przede wszystkim Administracja.

Naruto - 2010-09-07 08:35:36

Masz całkiem niezłe pomysły a najbardziej mi się podoba pszeszczep DNA.
Sprubuje to jak najszybciej dodać.
Dzięki.

GotLink.pl