Ngra

Przeżyj przygode

Ogłoszenie

Forum oficjalnie wystartowało. Zapraszamy do gry!

#1 2010-01-16 14:10:19

 Naruto

http://img119.imageshack.us/img119/9486/adminfz0ou3.jpg

Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 252
Punktów :   

NinJutsu

Ninjutsu Rangi E


Bushin no jutsu
http://www.everanime.yoyo.pl/images/articles/bunshin2.jpg
Prosta technika mająca na celu przede wszystkim zmylenie przeciwnika. Shinobi wykonuje iluzje samego siebie którą steruje telepatycznie, iluzja może się poruszać itd. jednak nie ma możliwości wykonywania technik, w końcu to tylko iluzja. Jej zniszczenie kończy się charakterystycznym "pufff".
Chakra:100(za klona)

Kawarimi no jutsu
http://shannaro.files.wordpress.com/2009/09/log.jpeg
Dość "popularna" technika wśród wielu shinobi. Polega ona na podmianie własnego ciała z jakimś obiektem, może to być nawet osoba cielesna bądź klon. Podmiana dokonuje się gdy rzekomo "zostajemy zranieni", wówczas po chwili następuje "pufff" i w naszym miejscu znajduje się podmieniony obiekt, co często wyprowadza z orientacji shinobi nawet znających tą technikę. Technika banalna, a używana nawet przez największych shinobi.
Chakra:500

Henge no jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/HengeB.jpg
Jedna z najprostszych technik w świecie shinobi, polega ona na zamianie swojego oblicza w kogoś lub w jakiś przedmiot, używana często w celu zmylenia wroga bądź uzyskania elementu zaskoczenia.
Chakra:200

Kai
http://i38.tinypic.com/swr67r.jpg
Justu używane w celu uwolnienia się z Genjustu, jeśli w takowe zostało się złapanym. Aby technika zadziałała, należy złożyć odpowiednia pieczęć, skumulować pewną ilość chakry i wypowiedzieć Kai. Technika przydatna przeciwko wielu Genjustu, jednak bywają przypadki w których nie sprawdza się( Genjustu większego poziomu bądź te pochodne od kekkei genkai)
Chakra:100

Nawanuke no jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/NawanukeB.jpg
Technika sprawia, że więzy którymi jesteśmy oplątani pękają.
Chakra:200


Ninjutsu Rangi D


Shunshin no jutsu
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/Shunshin.jpg
Technika Shunshin no jutsu należy do najprzydatniejszych technik w świecie Shinobi. Poprzez złożenie pojedynczej pieczęci oraz skumulowanie pewnej ilości chakry shinobi jest w stanie się przemieścić błyskawicznym krokiem w inne miejsce. Justu bardzo przydatne w celu uniknięcia jakiegoś ataku oraz w celu zaskoczenia przeciwnika, poprzez błyskawiczne poruszenie się w inne miejsce. Technika dobrze komponuje się z techniką Kirigakure no Justu.
Chakra: 500

Kage Shuriken no jutsu
http://k.domaindlx.com/narutoclub/KageShurikenB.jpeg
Jedno z najprostszych justu. Polega ono na schowaniu rzuconego shurikena w cieniu drugiego. Wykonanie bajecznie proste - efekt może być za to znakomity.
Chakra: 300

Suienzou no jutsu
http://img161.imageshack.us/img161/4446/suienzonojutsuqp3.jpg
Technika służąca do obezwładnienia przeciwnika. Shinobi kieruje dwa palce ku celowi, po czym wyskakuje z nich lina która zawiązuje się dookoła niego. Technika skuteczna tylko na miarowe rozmiary, zbyt duże obiekty nie będą podatne na technikę.
Chakra:600

Karuto no Tayori
http://img41.imageshack.us/img41/1063/beztytuuiv.png
Technika wymagająca specjalnej karty, na której po zastosowaniu techniki pokazują się informacje na temat danej osoby.
Chakra: 400

Oiroke no jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/sexy.gif
Po wykonaniu techniki, użytkownik zamienia się gołą kobietę.
Chakra:500

Soushuriken no jutsu
http://img235.imageshack.us/img235/9021/soushurikennojutsuaq0.jpg
Technika, przed której wykonaniem shinobi łączy shurikeny linkami/żyłkami, dzięki czemu może nimi sterować w trakcie lotu, co daje bardzo efektywne rezultaty.
Chakra: 700

Fukumi Hari
http://k.domaindlx.com/narutoclub/FukumiB.jpeg
Shinobi poprzez skupienie w ustach chakry i wydmuchnięcie jej, formuje je w igły chakry, które są trudne co zobaczenia i cienkie, lecz oberwanie nimi kończy się tak samo jak ukłucie normalnego senbona.
Chakra:10(za igłe)


Ninjutsu Rangi C


Gyorai Shin
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/new/GyoraishinB.jpg
Prosta technika o sporej mocy rażenia. Shinobi wysypuje na ziemie znaczną ilość igieł, które chowają się pod poziom gruntu. Gdy przeciwnik wjedzie na nie, Shinobi dzięki kontroli chakry wpływa na te znajdujące się pod jego stopami wychodzą z ziemi raniąc i unieruchamiając jego nogi, po czym ponownie wpływa na resztę senbonów które wystrzeliwują do nieruchomego już celu dość mocno go raniąc.
Chakra: 600

Gouwan
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/new/GouwanA.jpg
Ninjutsu używane przez Sakure za pomocą dodania odrobiny Chakry do Pięści nasza siła uderzenia wzrasta 100 krotnie
Chakra: 700

Harem no jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/har.gif
Harem no jutsu to na dobrą sprawę rozwinięcie techniki Oiroke no jutsu, z tą jedną różnicą że używa się do niej klonów, które wraz z oryginałem zmieniają się w piękne gołe panie.
Chakra: 1000

Hari Raien
http://i34.tinypic.com/2h3ok78.jpg
Technika zarówno ofensywna jak i defensywna. Włosy twardnieją, i mogą się wydłużać, użytkownik techniki ma całkowite panowanie nad ich torem "lotu".
Chakra: 700

Ikkou Tabekake
http://img231.imageshack.us/img231/9384/ikkoutabekakexg1.png
Dość "dziwna" technika. Użytkownik jest w stanie schować w swoim ciele jakiś mały przedmiot poprzez włożenie go sobie przez jamę ustną. Technikę należy wykonywać ostrożnie, aby nie uszkodzić sobie któregoś z narządów.
Chakra: 500

Jouro Senbon
http://narutoinfo.ru/files/images/weapons/RainUmbrella.jpg
Technika wymaga dwóch rzeczy: parasolki i dużej ilości senbonów. Użytkownik wyrzuca parasolkę z senbonami ku górze, a ta w rotacji wypuszcza snebony. Technika bywa jednak obosieczna, gdyż wykonawca musi się gdzieś ukryć aby samemu nie zostać rannym. Justu idealne na dużą liczbę przeciwników.
Chakra: 1000

Kawara Shuriken
http://k.domaindlx.com/narutoclub/Kawara.jpeg
Technika daje użytkownikowi możliwość wykorzystania małych przedmiotów(dachówek,rozbitego szkła, kamieni itp.) jako shurikenów.
Chakra: 20(za pszedmiot)

Konbi Henge no jutsu
http://k.domaindlx.com/narutoclub/KonbiB.jpeg
Technika Henge dla dwóch osób/osoby i innej istoty. Technika może zostać w każdej chwili przerwana przez jedną z osób.
Chakra: 1000

Kyoumeisen
http://3.bp.blogspot.com/_xC9jBucf8GQ/Sl1CP7zsZ5I/AAAAAAAACNM/W4Ld57ug7XQ/s200/KyoumeisenB.jpg
Te Ninjutsu polega na wytworzeniu fal dźwiękowych. Technika pierwotnie stworzona przez Dosu lub Orochimaru. Dzięki chakrze użytkownika techniki, może ona dobrowolnie kierować strumieniami fal dźwiękowych. Fala może uderzyć w każdą część ciała. Jednak gdy fale trafią do ucha, uszkodzą bębenek, co zaburzy równowagę ciała. Gdy jednak trafi w inną część ciała, unieruchomi przeciwnika na jakiś czas. Powodem takiego a nie innego odruchu ciała jest 70% wody w ciele człowieka (Wymagana Rękawica Dźwięku)
Chakra: 900

Shihou Hapou Shuriken no Maki
http://img249.imageshack.us/img249/2723/narutoninpochoshihouhapem7.jpg
Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon rzuca po 2-3 Shurikeny lub Kunai co daje niesamowite natarcie na przeciwnika (Zależne od ilości klonów)
Chakra: 1000

Sanzengarasu no jutsu
http://img17.imageshack.us/img17/6901/murdercrowsb.jpg
Technika przywołująca kruki, jednak nie są one zwyczajne. Owe kruki są doskonale wyszkolone do pomocy użytkownikowi w walce, są w stanie silnie zranić przeciwnika a czasem nawet przyczynić się do jego śmierci. Ilość przywołanych kruków zależna jest od ilości chakry włożonej w tę technikę.
Chakra: 50(za kruka)

Soushouryu
http://www.naruto-kun.pl/images/articles/soushouryu.png
Wykonawca stawia dwa zwoje po obu swoich stronach. Po złożeniu pieczęci zwoje rozwijają się, tworząc coś na wzór "smoków" . Dzięki temu użytkownik może korzystać z całego arsenału broni które są w zwojach.
Chakra: 1000

Tsurugi Yofun
http://img159.imageshack.us/img159/9276/tsurugiyofunro9.png
Technika raczej ofensywna, osłabiająca trochę defensywę, zazwyczaj widywana w wykonaniu "mieczników". Justu polega na wzbudzeniu w sobie wojowniczego szału, przy czym wzrasta zarówno szybkość jak i siła użytkownika, to jest wspomniana wcześniej ofensywa. Mankamentem tej techniki jest jednak fakt że podczas jej trwania nie można wykonywać żadnych technik wymagających złożenia pieczęci.
Chakra: 500

Hikarakuyou
http://img7.imageshack.us/img7/9579/hikarakuyou.jpg
Technika w trakcie której użytkownik jest w stanie zmienić kwiatki w shurikeny. Justu jakże banalne w opisie, a jak trudne do ominięcia w praktyce gdy zmierza ku przeciwnikowi chmara "tnących kwiatów".
Chakra: 50(za kwiat)

Nan Kaizou
http://images1.wikia.nocookie.net/denaruto3/de/images/e/e0/KaizouB.jpg
Dość oryginalna technika, polegająca na zamianie własnego ciała w "gumę", co daje możliwość wydłużenia własnej osoby nawet do 5 metrów. Można dzięki niej unieruchomić przeciwnika oraz przy okazji połamać mu kości bądź udusić go.
Chakra: 900h

Kumoshin no jutsu
http://img98.imageshack.us/img98/861/kumoshinnojutsuwy2.png
Technika teleportacji nawet dla kilku osób, jednak ich ilość jest zależna od wagi i wzrostu, a najdalszy obszar w którym można się dzięki niej teleportować to granica mniej więcej 50 metrów.
Chakra: 500

Karasu Bunshin no jutsu
http://www.narutobase.net/images/stories/knowledgebase/Crow_Clone.png
Użytkownik tworzy klona, który różni się od zwykłego Kage bunshina tym że nie dzieli swojej chakry pomiędzy klonem a sobą, a przesyła mu ją poprzez wrony, dzięki czemu zużycie chakry jest mniejsze.
Chakra: 100(za klona)


Kuchiyose no jutsu (wymagane: podpisany pakt)
http://img41.imageshack.us/img41/391/beztytuuew.png
Technika przywołania. Aby móc ją wykonać, trzeba najpierw podpisać pakt z danymi zwierzętami. Przed samym zaś przywołaniem należy złożyć odpowiednie pieczęcie, nadgryźć któryś z palców (bądź w przypadku wcześniejszego zranienia użyć krwi z rany) i naznaczyć krwią dłoń, po czym przyłożyć ją do rzeczy materialnej by przywołanie się dopełniło.
Za Przywołanie Małego Summona:600 Chakry
Za Przywołane Średniego Summona:1200 Chakry
Za Przywołanie Dużego Summona:1800 Chakry
Za Przywołanie Władcy:2400 Chakry

Gamayudan (wymagane: pakt z żabami)
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/new/GamayudanA.jpghttp://3.bp.blogspot.com/_xC9jBucf8GQ/SlBkWMu4euI/AAAAAAAABcE/aRkE10iluIY/s200/GamayudanB.jpg
Użytkownik tej techniki zmienia chakrę przygotowaną wewnątrz swojego ciała w olej, a następnie wypluwa duże jego ilości. Jeżeli olej dosięgnie przeciwnika, to oblepia go całego i uniemożliwia mu poruszanie się. Użycie technik żywiołu ognia, po zastosowaniu tej techniki powoduje, że cel natychmiast staje w płomieniach. Technikę Katon można zastąpić, także notką wybuchową
Chakra:1000


Kaeru Kaeru no jutsu (wymagane: pakt z żabami)
http://i33.tinypic.com/2pzz6er.jpghttp://i37.tinypic.com/o89a4m.jpg
Jutsu polega na wywołaniu lęku lub strachu u kompanów przeciwnika. Po dotknięciu palcem czoła jednego z przeciwników "zamieniamy" go w żabę. Jeżeli przeciwnicy są miękcy "wyśpiewają" nam dane informacje. Jeżeli zaś są twardzi, oleją ich kompana (Patrz na Dosu, Zaku)
Chakra: 1000

Senei Jashuu
(wymagane: pakt z wężami)
http://k.domaindlx.com/narutoclub/Jashu.jpeghttp://k.domaindlx.com/narutoclub/JashuB.jpeg
Z rękawa wypuszczamy od 3 do 6 węży. Dzięki temu możemy łatwiej dosięgnąć wroga, lub go zatruć gdyż węże te mają w sobie truciznę.
Chakra:100(za węża)


Ninjutsu Rangi B


Chakra no Gaihi
http://img73.imageshack.us/img73/6485/chakranogaihiaw8.png
Technika wymagająca sporych zasobów chakry, zarówno defensywa i ofensywna. Kumulujemy sporą ilość chakry, która rozkłada się na całej powierzchni naszego ciała, przez co wzrasta nasza defensywa. Po dezaktywowaniu techniki rozchodzi się od nas fala uderzeniowa, to akurat część ofensywa.
Chakra:1000

Doku Kiri
http://img116.imageshack.us/img116/4594/dokuoe1.png
Technika, w której użytkownik wypuszcza z ust spore ilości filetowego, trującego dymu. Dłuższe przebywanie w obszarze wypełnionym tym dymem powoduje silne mdłości.
Chakra: 700

Gama Daira Kage Ayatsuri no jutsu
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/new/GamaDairaB.jpghttp://narutoinfo.ru/files/jutsu/new/GamaDairaA.jpg
Technika polega na ukryciu się w cieniu przeciwnika, poprzez to można go kontrolować. Minusem tej techniki jest fakt, że podczas przejęcia kontroli nad ciałem przeciwnika nie możemy używać żadnych technik.
Chakra: 1000

Jigyakkou no jutsu
http://img3.imageshack.us/img3/7765/jigyakkoua.jpghttp://www.leafninja.net/jutsu/sub-2/JigyakkouB.jpg
Technika używana przez ANBU na shinobi wrogich wiosek. Dana osoba wpada w hipnozę. Gdy pytający zadaje pytania odpowiadający grzecznie odpowiada. Po wszystkim ANBU liczy do trzech i pstryka palcami. Osoba na której wykonana została technika, nie pamięta danego zdarzenia.
Chakra: 1500

Hari Jizou
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/HariJizouB.jpg
Technika polega na zmienieniu swoich włosów za pomocą chakry,aby zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Przy okazji włosy znacznie się wydłużają, przynajmniej na tyle by zakryć całe nasze ciało. Zdecydowanie defensywne jutsu.
Chakra: 800(za utrzymanie 200)

Kage Bushin no jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/kbun.gif
Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są iluzjami, ale prawdziwymi, cielesnymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką. Technika ta jest dobrze znana bardziej doświadczonym ninja. Wielkim minusem techniki jest to, ze chakra dzieli się równo pomiędzy klony, a gdy wraca, to już niestety nie w takiej ilości jaką wydaliśmy na podzielenie jej. Gdy Bunshiny zostaną zniszczone, ich doświadczenia wracają do oryginału.
Chakra: 200(za klona)

Hitei Mushou
http://img7.imageshack.us/img7/2389/mushoua.jpg
Po wykonaniu pojedynczej pieczęci przykładamy jedną rękę do ust po czym wystrzeliwujemy z niej tysiące małych igieł, technika nie jest śmiertelna aczkolwiek może spowodować spore obrażenia.
Chakra: 700

Shoushagan no jutsu
http://k.domaindlx.com/narutoclub/ShoushaganB.jpeg
Technikę można zaliczyć do szpiegowskich. Dzięki tej technice możemy założyć na swoją, twarz ofiary. W każdym momencie można ją zdjąć. Ofiara umiera po wykonaniu techniki.
Chakra: 1500

Ranji Shigumi no jutsu
http://images2.wikia.nocookie.net/denaruto3/de/images/4/44/RanjiA.jpg
Technika polega na wydłużeniu swoich włosów, po czym zaatakowaniu nimi przeciwnika. Gdy użytkownik złapie ofiarę we włosy, tworzą się kolce, przebijają one złapanego. Można powiedzieć, że jest to ulepszona wersja Hari Jizou
Chakra: 1500

Sougu Tensakai
(wymagane: zwój i sporo broni w nim zapieczętowanych)
http://img525.imageshack.us/img525/5994/sougutensakairy5.jpg
Bardzo trudna technika do zablokowania. Użytkownik wyrzuca zwój z zapieczętowaną w nim bronią nad głowę przeciwnika, jakieś 10 metrów nad niego. Po wypowiedzeniu nazwy techniki przez wykonującego, zaczyna się spektakl. Ze zwoju zaczyna spadać grad przeróżnej brody. Przeciwnik praktycznie nie ma gdzie uciec. Są sposoby na unik, ale rozwikłanie zagadki zostawiam wam, użytkownicy
Chakra: 1600

Gyaku Kuchiyose no jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-2/GyakuA.jpghttp://3.bp.blogspot.com/_xC9jBucf8GQ/SlBnWQxzu5I/AAAAAAAABf0/BVDuLzX5WiY/s200/GyakuB.jpg
Technika przywołania danego przedmiotu lub osoby. W przypadku osoby, musi się ona zgodzić nim zostanie przywołana.
Chakra: 1500(za pszedmiot)2000(za osobe)

Kuchiyose: Gamamise no jutsu
(wymagane: pakt z żabami)
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-2/GamamiseB.jpghttp://i38.tinypic.com/256944y.jpg
Technika polegająca na przyzwaniu średnich rozmiarów ropuchy.
Chakra: 800

Kuchiyose: Kirikiri Mai
(wymagane: pakt z łasicami)
http://i21.photobucket.com/albums/b281/FaithLeader/180px-Kamatari.jpg
Technika polega na przyzwaniu dużej łasicy. Łasica z pomocą kosy z dużą prędkością pędzi przed siebie tworząc ogromne zniszczenia przy pomocy huraganu. Wycięcie lasu, zniszczenie budynku lub przecięcie osoby w pół nie jest dla niej problemem.
Chakra: 2500

Kuchiyose: Tsuiga no jutsu
(wymagane: pakt z psami)
http://k.domaindlx.com/narutoclub/TsuigaB.jpeg
Jest ona odłamem Kuchiyose no Jutsu. Przy kombinacji kilku pięczeci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne ze względu na swój węch, kiedy wzrok zawodzi.
Chakra: 1500

Gamagakure no jutsu
(wymagane: pakt z żabami)
http://img162.imageshack.us/img162/4170/gamagakurenojutsuih3.jpg
Wykonujący technikę przywołuje żabę nurkującą. Użytkownik wykonujący wchodzi do żołądka żaby. Technika ma wiele pozytywnych właściwości, gdy przeciwnicy znajdują się w obozie na wyspie itp. Ma jednak swoje ograniczenie. Może tylko nurkować na czystych wodach do 80 metrów. W żołądku znajduje się specjalna bariera uniemożliwiająca przeciwnikom wytropienia nas.
Chakra: 2500

Shishi Enjin
http://images3.wikia.nocookie.net/denaruto3/de/images/b/bc/EnjinB.jpg
Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.
Chakra: 2200(za utrzymanie500)

Jagei Jubaku
(wymagane: pakt z wężami)
http://img139.imageshack.us/img139/6279/jageijubakutw6.jpg
Z rękawów wykonującego wychodzą dwa wielkie, grube węże. Mogą zablokować przeciwników.
Chakra: 1500

Senei Ta-Jashuu
(wymagane: pakt z wężami)
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Senei_Ta-Jashuu.jpg
Lepsza wersja Senei Jashuu. Tym razem z rękawów użytkownika wychodzą po kilka i nawet kilkanaście długich wężów. Ilość ich zależna jest od poziomu chakry oraz rangi Shinobi
Chakra:500(za węża)


Ninjutsu Rangi A


Rasengan
http://img294.imageshack.us/img294/1510/rasenganej5.jpg
Zaawansowane justu, wymagające kontroli nad kształtem chakry. Do wykonania techniki nie są potrzebne jednak żadne pieczęcie! Użytkownik wytwarza w ręku wir chakry, który po zetknięciu z dowolną powierzchnią rozrywa ją na strzępy. Tylko unikatowe najtwardsze w świecie shinobi surowce są w stanie stawić jej "jakiś" opór.
Chakra: 2000

Oodama Rasengan
http://img186.imageshack.us/img186/6831/oodamarasengantr2.jpg
Ulepszona wersja zwykłego Rasengana. Różni się od niego tylko większą ilością wkładanej w technikę chakry oraz zwiększoną prędkością rotacyjną. Bezpośrednie przyjęcie na siebie Oodama Rasengana w większości przypadków kończy się śmiercią.
Chakra:  4000

Yoko Rasengan
(wymagane: Bijuu)
http://i34.tinypic.com/1z1b41l.jpg
Jinchuuriki tworzy Rasengana a następnie używa powłoki, którą daje mu bijuu i dodaje z niej chakrę do Rasengana. O wiele silniejsze jutsu od zwykłego Rasengana.
Chakra:  5000

Tatsumaki Rasengan
(wymagane: Bijuu/Cursed Seal)
http://img22.imageshack.us/img22/3446/tatsumakirasengan.jpg
Rasengan stworzony z chakry z chakry Bijuu/Crused Seal. Jest to technika o wiele silniejsza od "zwykłego" Rasengan. Chakra zaczyna wirować wokół użytkownika. Możemy tą chakre skompresować do Rasengana
Chakra:  7000

Shuriken Kage Bunshin no jutsu
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/ShurikenBunshinB.jpg
Technika pozwalająca na zwiększenie ilości rzuconych shuriken, poprzez złożenie pieczęci tygrysa te zaczną się kopiować tudzież mnożyć, dzięki niej można sporo zaoszczędzić na shurikenach.
Chakra:  100(za schurikena)

Tajuu Kage Bunshin no jutsu
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/TajuuKage.jpg
Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry shinobi jest w stanie stworzyć prawdziwą armię swoich klonów, których liczba dochodzi do setek a nawet tysięcy. Wadą techniki jest fakt, że po jej wykonaniu nie zostaje praktycznie nic z naszej chakry. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
Chakra:  2000(za 20 klonów)

Hyakkasaihou
http://images4.wikia.nocookie.net/denaruto3/de/images/c/cb/HyakkasaihouB.jpg
Ostateczna wariacja technik kwiatów. Po ścięciu dużej ilości kwiatów wznoszą się one do góry i spadają jako bomby w dany obszar.
Chakra:  500(za kwiat)

Meisai Gakure no jutsu
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/MeisaiB.jpg
Justu kamuflażu. Polega ona na całkowitym stopieniu się barwami z otoczeniem,krócej mówiąc na staniu się przezroczystym. Technika znakomita do ataków z zaskoczenia, misji skrytobójczych i szpiegowskich.
Chakra:  2500

Souja Sousai no jutsu
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/SoujaSousai2.jpg
Po włożeniu ręki wykonującego w rękę ofiary oraz uformowaniu danej pieczęci obydwoje Shinobi umiera.
Chakra: 2000

Gentoushin no jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/AstralB.jpg
Za pomocą tej techniki tworzą projekcje holograficzne własnej osoby, technika używana wyłącznie przez członków Akatsuki.
Chakra:  3000

Rashoumon
http://narutoinfo.ru/files/images/information/Rashoumon.jpg
Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią.
Chakra:  2000(za brame)

Mikadzuki no Mai
http://narutoinfo.ru/files/images/weapons/HayateSword2.jpg
Technika może zostać wykonana gdy posiadamy miecz, bądź inną broń białą. W czasie ataku tworzymy setki nieruchomych iluzji, które zanikają tuż po sobie dając efekt wielokrotnego ataku. W rzeczywistości, po bądź w trakcie ataku „klona” shinobi wykonuje swój - prawdziwy.
Chakra:  1500h

Kekkai: Tengai Houjin
http://www.leafninja.net/jutsu/sub-2/TengaiA.jpg
Wykonując technikę, użytkownik tworzy wokół siebie pole, które może wykryć każdą istotę znajdującą się w nim. Pole można rozszerzyć, jeżeli wykonujący posiada wystarczającą ilość chakry
Chakra:  1500(500 za rozszeżenie)

Bakuretsu Kage Bunshin no jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/bakuretsu.gif
Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.
Chakra: 500(za klona)


Ninjutsu Rangi S


Hiraishin no jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Hiraishin_no_Jutsu.jpg
Technika teleportacji wynaleziona przez samego Yondaime. Można przypuszczać, że jest to ulepszona wersja Shunshin no Jutsu, jednak pozory mylą. Hiraishin no Jutsu polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu (np. przyczepiając ją do kunaia i rzucając nim do celu), po czym używa jej, błyskawicznie zachodząc przeciwnika od tyłu.
Chakra: 3500

Kuchiyose: Edo Tensei
http://www.senpuu.net/fotki/tech/kuchiyose%20edo%20tensei.jpg
Odmiana techniki przywołania, w której przywołuje się zmarłe postacie. Aby doszło to do skutku, należy poświęcić ciało ludzkie, w które potem wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Jest to zakazana technika, którą opanować mogą tylko wybitni.
Chakra:  4000

Jutsu Shō
http://i21.photobucket.com/albums/b281/FaithLeader/180px-Impure_World_Resurrection.jpg
Zaawansowana technika pokazana przez 3rd Hokage. Był on w stanie zatrzymać połowicznie technikę rangi S wykonaną przez Orochimaru - Edo Tensei. Technika zatrzymuje jutsu przyzwania, byle jakiej rangi, jednak tylko raz. Powodem jest wielkie zużycie chakry - technika wymaga tyle samo chakry ile wykorzystuje do techniki przeciwnik.

Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Sanjuu_Rashoumon.jpg
Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.
Chakra:  4000

Yamata no jutsu
(wymagane: pakt z wężami)
http://img223.imageshack.us/img223/6628/yamatanojutsusm3.jpg
Yamata no Jutsu jest techniką Orochimaru. Z eksperymentowaniem na swoim ciele, Orochimaru był w stanie chwilowo uwolnić swoją duszę od potrzeb gospodarza. W tej formie może użyć chakry, by kierować olbrzymim, wężem o ośmiu głowach. Z powodu jego dużej wielkości, wąż może spowodować masywne zniszczenia. Sam Orochimaru może pojawić się w ustach jednej z tych głów i używać legendarnego miecza Kusanagi by zaatakować.
Chakra:  5000

Ninpo: Gamaguchi Shibari
(wymagane: pakt z żabami)
http://ak2.static.dailymotion.com/static/video/726/808/1808627:jpeg_preview_medium.jpg
Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
Chakra:  5000(za kontrole 2000)

Raigou Senjusatsu
http://images2.wikia.nocookie.net/denaruto3/de/images/thumb/7/7f/RaigouSenjusatsuA.JPG/150px-RaigouSenjusatsuA.JPG
Po skupieniu za wykonującym pojawia się tajemniczy bożek z wieloma rękoma. Gdy bożek zniknie wykonujący kieruje dobrowolnie daną ilością rąk. Nie można przewidzieć z której strony zaatakuje bożek. Podejście do wykonującego jest prawie nie wykonalne. Czemu? Hidan i Kakuzu znaleźli odpowiedź....
Chakra: 10.000


Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro


Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi

Pakt:Żaby

NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S

Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)

Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)

FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu

SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)

Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry

Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0

Statystyki :

Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl