Ngra

Przeżyj przygode

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Forum oficjalnie wystartowało. Zapraszamy do gry!

#1 2010-01-16 13:57:19

 Naruto

http://img119.imageshack.us/img119/9486/adminfz0ou3.jpg

Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 252
Punktów :   

GenJutsu

Genjutsu Rangi D

Oboro Bunshin no jutsu
http://www.naruto-academy.de/jutsu/drang/OboroBunshinB.jpg
Technika ta pozwala na stworzenie ogromnej ilości klonów które są niewrażliwe na jakiekolwiek ataki. Owe klony same z siebie także nie są w stanie zadać żadnych obrażeń. Technika ta ma nacelu zdezorientowanie i zmęczenie przeciwnika który zajęty klonami ma mniejsze szanse na odgadnięcie naszej taktyki
Chakra: 20(za klona)

Suzu no Oto
(Wymagane: dzwoneczki KLIK, dzwoneczki "tracą się" po wykonaniu techniki)
http://i38.tinypic.com/2sal15i.jpghttp://i35.tinypic.com/33u8oeu.jpg
Polegało to mniej więcej na przyczepieniu do senbon dzwoneczka, którym można poruszać linką, i rzuceniu go w okolice celu. Następnie zaczyna się poruszać dzwoneczkiem. Dźwięki dzwoneczka atakują mózg ofiary, która ma wrażenie że otaczają ją idealne(nie możliwe do odróżnienia) kopie atakującego. Ofiara czuje się otumaniona przez dźwięki, zakłócone są funkcje motoryczne.
Chakra: 500

Narakumi no Jutsu
http://img517.imageshack.us/img517/2834/kasumibkr3.jpg
Tworzy przed wybraną osobą iluzje jakiegoś strasznego zdarzenia, słabi psychicznie ludzie i shinobi niskiej rangi mogą zostać sparaliżowani lub po prostu zemdleć na skutek tej techniki.
Chakra: 700


Genjutsu Rangi C


Kasumi Juusha no Jutsu
http://i33.tinypic.com/eqq8op.jpg
Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią która nadal jednak pozostaje iluzją i sama w sobie nie jest w stanie uczynić przeciwnikowi szkody. Dużym plusem tej techniki jest fakt, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy.
Chakra: 50(za klona)

Kurama Himo Baindo
http://img259.imageshack.us/img259/2062/kuramaclanstringbeanbinha1.jpg
Po wykonaniu pieczęci użytkownik Jutsu znika, a w okół przeciwnika pojawiają się strączki fasoli z których autor Jutsu wyłania się. Możemy kontrolować te rośliny np dusząc przeciwnika.
Chakra: 500

Kori Shinchuu no Jutsu
http://i36.tinypic.com/2cxcgvn.jpg
Jest to iluzja która sprawia że przeciwnik jest przekonany iż zmierza prosto do celu, w rzeczywistości chodząć cały czas w koło. Technika ta ma za zadanie zmęczyć i znurzyć przeciwnika.
Chakra:  500

Kyakubu Satsu
http://img262.imageshack.us/img262/7595/kyakubusatsuhk5.png
Technika ta sprawia że nogi przeciwnika grzęzną w błocie uniemożliwiając mu poruszanie się. Ma on wrażenie iż zaczyna się zapadać w czymś co przypomina ruchome piaski.
Chakra:  700

Nemuri
http://www.senpuu.net/fotki/tech/nemuri.jpg
Jest to bardzo proste Genjutsu które sprawia iż przeciwnik zapada w głęboki sen, mankamentem i warunkiem wykonania tej techniki jest kontakt fizyczny.
Chakra:  500

Utsusemi no Jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/UtsusemiB.jpg
Jest to iluzja dźwięku, która sprawia iż przeciwnik zdezorientowany dźwiękiem dochodzącym z każdej strony nie jest w stanie określić dokładnego kierunku i miejsca skąd owy dźwięk się wydobywa.
Chakra:  500

Ruoda Ibaki
http://i35.tinypic.com/oput60.png
Jutsu tworzy iluzję wybranej osoby. Osoba mówi ale nie może się poruszać.
Chakra:  50(za iluzje)

Jigoku Gouka no Jutsu
http://img118.imageshack.us/img118/6888/koukabhg3.jpg
Ta technika tworzy iluzję sporej wilkości kuli ognia, która spadając między przeciwników rozpryskuje się i ogarnia ich w płomieniach. Osobe która doświadcza tej techniki wydaje się to tak realne iż naprawdę czuje jak ogień ją parzy.
Chakra:  700

Kokohi no Jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/Kokohi.jpg
Te Genjutsu ma za zadanie zmiany elementu otoczenia. Większość przeciwników nie jest wstanie spostrzec nawet najmniejszej różnicy między iluzją, a realnymi obiektami.
Chakra:900


Genjutsu Rangi B


Kanashibari no Jutsu
(Wymagane; Flet)
http://img28.imageshack.us/img28/207/shiinbindb.jpg
Użytkownik tej techniki używając fletu wygrywa na nim paraliżującą melodię, która sprawia iż przeciwnicy nie są w stanie ruszyć się z miejsca. Podczas używania tej techniki, ręcę są zajęte więc wykonywanie jakiekolwiek innej techniki jest niemożliwe.
Chakra: 1000

Jubaku Satsu
http://narutoinfo.ru/files/jutsu/JushibariB.jpg
Użytkownik składa kilka pieczęci by po chwili zniknąć przeciwnikowi z oczu. Wykonawca niezauważony zbliża się do przeciwnika i gdy jest już wystarczająco blisko, z ziemi błyskawicznie wyrasta drzewo które oplątuje przeciwnika uniemożliwiając mu ruch.
Chakra: 1500

Nehan Shōja no Jutsu
http://i36.tinypic.com/b3o32o.jpg
Jest to udoskonalona wersja techniki Nemuri, w tym wypadku wykonawca tej techniki po złożeniu odpowiednich pieczęci jest w stanie uśpić większą liczbę osób, do wykonania tej techniki nie jest wymagany kontakt fizyczny.
Chakra: 1500


Genjutsu Rangi A


Hana Tonsou
http://img265.imageshack.us/img265/6879/flowerescapebxu5.jpg
Jest to technika która pozwala uciec przed technikami które unieruchamiają nas w jednym miejscu. Shinobi składa odpowiednie pieczęcie i transformuje swoje ciało w płatki kwiatów, pozwala to na uniknięcie krępujących ciało genjutsu.
Chakra: 2000

Sennou Sousa no jutsu
http://www.leafninja.net/jutsu/Kenboushou.jpg
Technika znana jako Genjutsu zawładnięcia umysłem. Użytkownik można powiedzieć zsyła na kogoś swoją wole. Obiekt naszych działań wykonuje to co chcemy. Może dla nas walczyć, uzyskiwać informacje. Ogromną zaletą techniki jest to, że towarzysze naszej ofiary nie widzą różnic. Poprostu ofiara, zachowuje się jak dawniej.
Chakra: 2000(500 za utrzymanie)

Hana Kahen
http://img389.imageshack.us/img389/7058/flowerpetalbbr9.jpg
Technika ta pozwala zamienić nasze ciało w iluzję płatków kwiatów, które atakując przeciwnika sprawiają iż jego ciało zostaje żywcem "pożarte" przez płatki i samo zaczyna sie w owe płatki zmieniać. Ból który zostaje sprawiony przez technikę jest bardzo dotkliwy i ciężki do zniesienia.
Chakra:  1500

Kokuangyou no Jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Kokuangyo%20no%20Jutsu.jpg
Technika która sprawia iż przeciwnik zostaje ogarnięty przez całkowitą i nieprzeniknioną ciemność. Nie jest on w stanie dostrzec nadchodzących ataków ani zagrożeń które nań czekają. Przeciwnik musi opierać się na swoim węchu i słuchu.
Chakra:  2000(500 za utrzymanie)

Shikumi no Jutsu
http://img256.imageshack.us/img256/6280/shikuminz4.jpg
Jest to insynkt mordercy który zostaje wysłany za pomocą impulsu wzrokowego do przeciwnika. Żądza krwi którą pałamy do zabicia przeciwnika zostaje zamieniona w impuls który zostaje przedstawiony przeciwnikowi jako krótka wizja przyszłości w której ginie on w okropnych męczarniach.
Chakra:  2000

Kakkou Shinmon no Jutsu
http://i35.tinypic.com/245xzxt.jpg
Jest to technika zazwyczaj wykorzystywana w celu uzyskania niezbędnych informacji z przeciwnika. Ninja kładzie jedną ze swoich rąk na głowie przeciwnika i wykonując technikę przegląda jej myśli. Powodzenie techniki zależy od woli osoby na której ją wykonujemy.
Chakra: 2000

Sanketsu Kouki
http://img380.imageshack.us/img380/838/stringbeanbon1.jpg
Użytkownik sprawia, iż atakowanemu wydaje się jakoby z ziemi wyrosło plącze drzewa, które następnie obwiązuje go. Genjutsu może sparaliżować lub zabić
Chakra: 2000(500 za utrzymanie)


Genjutsu Rangi S


Yochi Souzoubutsu
http://i37.tinypic.com/5rwh1.png
Jest to jedno z najsilniejszych Genjutsu jakie kiedykolwiek powstały. Jednak jego wykonanie jest dość problematyczne, użytkownik najpierw maluje obraz danego miejsca, osoby lub wydarzenia. Wszystkie elementy które użytkownik domaluje dodatkowo, czyli uderzenia pioruna, lub pożary czy też zwykłe zamalowanie części ciała przeciwnika stają się realne.
Chakra: 3000(1000 za utrzymanie)

Kamina
http://img372.imageshack.us/img372/3799/kaminabbo6.jpg
Przeciwnik złapany w tą technikę najpierw zostanie pochłonięty przez całkowitą ciemność. Po chwili zostają mu przedstawione groteskowe obrazy które wyglądają jak tortury poprzednich ofiar tej techniki, w niedługim czasie groteskowość całego zdarzenia przyjmie formę cielesną i łapiąc przeciwnika odda go w łaskę eterycznego smoka który potrafi "wyrosnąć" z ciała przeciwnika atakując go. Cała technika ma na celu przerażenie i zszokowanie przeciwnika dając sobie czas na zaatakowanie go w rzeczywistości.
Chakra: 5000


Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro


Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi

Pakt:Żaby

NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S

Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)

Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)

FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu

SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)

Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry

Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0

Statystyki :

Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plprzeprowadzki fishingsuperstars