Przeżyj przygode
Techniki rangi D
Gedokuyaku
Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny.
Chakra:0
Techniki rangi C
Chiyute bo jutsu
Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją Chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc.
Chakra:100
Shousen Jutsu
Technika przydatna na uleczeni elekkich ran, swoich jak i innej osoby. Po dotknieciu dlonia zranionego miejsca istnieje mozliwosc ze lekka rana zostanie uleczona.
Chakra:500
Jikken Shigai
Jest to technika dzięki której możemy zapieczętować ciała zabitych shinobi w zwoju.Po zapieczętowaniu ciało nie ulega rozkładowi dzięki czemu możemy w dowolnym momencie użyć ciała i eksperymentować na nim.
Chakra:1 000
Techniki rangi B
Deri gaidoku no jutsu
Wokół rąk medyka pojawiają się bańki, które możemy zanurzyć w czyimś ciele. Bańki automatycznie pochłaniają substancje, które nie powinny znajdować się w organizmie, np. trucizny.
Chakra: 1 500
Naosute no jutsu
Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny. Wymaga trochę większego doświadczenia niż poprzedniczka.
Chakra: 500
Chakra no mesu
Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego Jutsu koncentruje Chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Chakra: 2 000
Techniki rangi A
Ranshinshou
Technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza w centralny ośrodek nerwowy znajdujący się z tyłu głowy. Impuls podąża do mózgu i zmienia przepływ energii w układzie nerwowym. Skutkiem tego ataku jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą nogą itd. Wyjście z tak trudnej sytuacji udaje się tylko niektórym nadzwyczajnie uzdolnionym ninja. Technika przestaje działać po paru minutach.
Chakra: 1 000
Shikon no jutsu
Ta technika polega na udawaniu martwego. Nawet najlepsi ninja nie mogą wyczuć "udawanej śmierci". Dzieje się tak dlatego, że ninja używający "Shikon no jutsu" zdolny jest zatrzymać puls krwi oraz oddech na wiele minut. Technika stosowana jedynie przez najwyższej rangi medyków.
Chakra: 1 500
Koiyasute no jutsu
Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby.
Chakra: 2 000
Jika Jukusei
Jika Jukusei jest techniką używaną przez Kabuto. Gdy Kabuto pod czas walki zostanie dosyć poważnie zraniony, może zastąpić stare komórki nowymi. Technika ta zabiera sporo Chakry.
Chakra: 2 500
Naikairai no justu
Technika pozwala medycznemu ninja użyć włosów rannego jako środek przekazu, by zrekonstruować uszkodzoną tkankę ciała. Poszkodowany będzie umieszczony w centrum kwadratu zaznaczonego z obrządkami dla postępowania. Jeden medyczny ninja siądzie w każdym kącie, by w razie czego pomóc w procesie przekształcenia komórki (np gdyby jednemu z medyków zabrakło Chakry itp.).
Chakra: 2 000
Kyuuketsuki Chakra Raibu
Technika polega na uleczeniu średnich ran sojusznika po przez wyssanie chakry przy ugryzieniu. Nie wymaga żadnych pieczęci. Wystarczy, że poszkodowany ugryzie medycznego ninja.
Chakra:2 500
Techniki rangi S
Jintai sosei no jutsu
Bardzo zaawansowana technika medyczna. Polega na odbudowie zniszczonych, oderwanych, odciętych itd kończyn (ręce, nogi). Jest to wygodna technika bo nie potrzeba żadnych pieczęci, ale Jutsu pochłania strasznie dużo chakry. Takie odbudowywanie wymaga skupienia i czasu.
Chakra: 3 000
Ninpou: Souzou saisei
Technika, która ściśle wiąże się z Tsunade i może być wykonana tylko przez nią. Polega ma uwolnieniu leczniczej Chakry, skoncentrowanej na jednym punkcie ciała (w przypadku Tsunade jest to czoło). Shinobi, poprzez jej kontrolowanie może stymulować komórki do nawet 1000 razy szybszego podziału. Powoduje to natychmiastową regenerację każdych, nawet najpoważniejszych ran, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Niestety, jej użycie powoduje wiele efektów ubocznych, min. znaczne skrócenie sobie czasu życia.
Chakra: 3 100
Tensei no jutsu
Jest to technika odkryta przez Chiyo. Jako Ninja marionetkarz, przez wiele lat w czasach młodości, ona i inni Shinobi szukali sposobu, żeby ożywić swoje marionetki. Podczas tych poszukiwań Chiyo odkryła tę technikę. Polegała ona na przekazaniu swojego własnego życia martwej osobie. W ten sposób nieżywa osoba wracała do życia, jednakże użytkownik jutsu tracił za to swoje. Jutsu to więc wymaga wielkiego poświęcenia. Chiyo wskrzesiła w ten sposób Gaarę, za co dała swoje własne życie.
Chakra: 0 (Ale Utrata Własnego Życia)
Imię:Naruto
Wioska:Konoha
Klan/Nazwisko:Guso
Ranga:Sage/Admin
Chakra:20 400
Natura chakry:Fuuton,Suiton,Doton
Gold: 91 300
Drużyna:
Ekwipunek:Ochraniacz Nidaime, 10 Yondaime Kunai, Katana
Ścieżka:Dobro
Opis: Honorowy,Uczciwy i Slachetny Shinobi
Pakt:Żaby
NinJutsu:
-Rangi E
Kawarimi no Jutsu(500)
Kai(100)
Bunshin no Jutsu(100)
Henge no Jutsu(200)
Nawanuke no Jutsu(200)
-Rangi D
Shunshin no jutsu (500)
Fukumi Hari (10)
-Rangi C
Kuchiose no Jutsu(600/1200/1800/2400)
-Rangi B
Kage Bunshin no Jutsu(200)
-Rangi A
Rasengan(2000)
-Rangi S
Techniki Fuuton
-Rangi E
Hien(100/50)
Techniki Suiton
-Rangi D
Mizu Bunshin no Jutsu(200)
Suiton: Mizuranppa(400)
Mizutensou no jutsu(500)
Ninpou: Mizu Kawarimi(250)
Mizukuri no Yaiba(400)
FuuinJutsu
-Rangi S
Juin Jutsu
SenJutsu:
-Rangi A:
Senpou: Ryousei no jutsu(950)
Sennin Moodo(1250)
Kawazu Kumite(900)
Senpou: Kebari Senbon(1000)
Senpou: Goemon(1300)
-Rangi S
Senpo: Rasenrengan(2000)
Senpou: Oodama Rasengan(2500)
Kekkai: Gama Hyōrō(2500)
Senpo: Rasenshuriken(3000)
Umiejętności:
-Sage Mode(2LV)
-Wykonywanie Pieczęci
-Wykonywanie Technik Jedną Ręką
-Cursed Seal Nieba(2LV)
-Kontrola Chakry
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
Statystyki :
Siła:16
Szybkość:16
Zręczność:16
Wytrzymałość:16
Chakra:40
Offline